Cum devii vlogger. Un magazin din Oradea are echipamente complete pentru pasionati

Activitatea de a produce bloguri filmate,  pe scurt, vloggingul , devine o industrie tot mai mare.  Iar cum mobilul e cel care ii ajuta  pe vloggeri sa creeze continut si sa comunice cu cei care ii urmaresc, imaginea e una importanta. Multe firme creeaza de ceva vreme  gadgeturi, echipamente  care  vin in ajutorul vloggerilor pentru a oferi un video blog de calitate. Fie ca vorbim de trepied, selfiestick, microfon, lentile si obiective pentru telefon,  oferta e una variata si incep chiar si site-urile din Romania sa le comercializeze.

Insa putine sunt magazinele romanesti care au tot echimpamentul de care ai nevoie pentru un  vlog de calitate. Un site din Oradea www.alfamobility.ro nu numai ca are o gama larga si completa dar se axeaza si pe produse de calitate.

Fie ca vorbim de un set profesional pentru filmari cu telefonul ce contine lumini studio led, microfon tip shotgun si trepied,  fie de un produs „gimbal” de top ce transforma telefonul sau camera de actiune intr-o camera de filmare stabila,  aici  gasesti tot felul de produse smart care vin nu doar in ajutorul vloggerilor ci in ajutorul oricarui pasionat de accesorii  inteligente.

Si daca te afli de cealalta parte a ecranului si esti un abonat al vloggerilor si nu numai, AlfaMobility  are cateva produse pentru tine: suporturi ingenioase pentru telefon si tableta, incarcatoare smart si practice, accesorii pentru camere video sport etc,  ce pot fi si idei creative de cadou in perioada asta  a anului. In cele din urma, indiferent de ocupatia noastra,  depindem tot mai mult de produsele smart si accesoriile lor, esentiale pentru a ne putea bucura de ele pe  deplin.

Primul videoblog a aparut in anul 2000, in America, iar acesta a fost momentul in care imaginea a fost inlocuita cu textul. Si doar in 5 ani de la prima postare de acest gen, vloggingul a devenit un fenomen. In Romania, aceasta activitate e in plina dezvoltare. Evolutia vloggingului tine si de “explozia” mediului digital: Youtube, Facebook si telefonul mobil.

Prin Youtube se consuma continutul video, prin Facebook se popularizeaza cel mai bine vloggerii, isi creeaza comunitati, iar telefonul mobil e intrumentul fara de care nici socialul sau video-ul nu ar fi ajuns in acest punct. Iar daca la inceput, vloggingul era cel mai putin creditat canal digital de comunicare, in anul 2016,  el a ajuns sa depaseasca audienta televiziunilor in segmentele tinere de varsta.

Un vlogger este oricine se filmeaza constant, doreste sa transmita un mesaj  si urca inregistrarea video pe Youtube.

Vloggerii sunt autodidacti. Pornesc de la niste cunostinte de baza si evolueaza odata cu canalul lor.  Se ocupa de intreaga productie: filmare, montaj, publicare.  Mai trebuie doar sa aiba rabdare, content de calitate si rezultatele vin in timp.

ADVERTORIAL