Începe înscrierea micuților din Oradea la creşe

Direcţia de Asistenţă Socială Oradea vă aduce la cunoştinţă că în perioada 03.06.2019 – 28.06.2019, organizează sesiunea de înscriere a copiilor la creşă, pentru anul şcolar 2019 – 2020.

Dosarele se depun la sediul Direcţiei de Asistenţă Socială Oradea, str.Primăriei nr.42, Serviciul Relaţii cu Publicul şi Evaluare Iniţială, după următorul program:
Luni, Marţi şi Miercuri: 7.30 – 16.30
Joi: 7.30 – 18.30
Vineri: 7.30 – 16.00

Documente necesare înscrierii copilului la creşă:
1. certificatul de naştere al copilului – în copie si original;
2. actele de identitate ale părinţilor/reprezentanţilor legali, certificatele de naştere ale fraţilor minori şi, după caz, copie a hotărârii/sentinţei de plasament sau a sentinţei de încredinţare în vederea adopţiei– în copie si original;
3. adeverinţă de venituri în original pentru fiecare dintre părinţii/reprezentanţii legali, care să cuprindă venitul brut al părintelui pe ultimele 6 luni, anterioare înscrierii. După caz acestea pot fi:
a. adeverinţă în original cu venitul brut al părintelui realizat în ultimele 6 luni, anterioare înscrierii (în situaţia în care părintele/părinţii sunt salariaţi);
b. Decizia de stabilire a cuantumului indemnizaţiei pentru concediul de îngrijire şi creştere a copilului emisă de Agenţia Judeţeană de Prestaţii şi Inspecţie Socială Bihor (dacă mama/tata este sau a fost în ultimele 6 luni în această situaţie) – în copie si original;
c. copie după ultima Declaraţie privind veniturile realizate, înregistrată la Administraţia Finanţelor Publice sau Adeverinţă Fiscală (în situaţia în care părintele este persoană fizică autorizată, are o profesie liberală sau nu este salariat);
d. declaraţie scrisă pe proprie răspundere că în utlimele 6 luni nu a realizat venituri ( în situaţia în care părintele/părinţii nu au desfăsurat nici o activitate aducătoare de venituri, în ultimele 6 luni anterioare înscrierii );
4. adeverinţă în original de la locul de muncă al părintelui care se află în concediu pentru creşterea copilului în care se va specifica data încetării suspendării contractului de muncă;
5. adeverinţă în original de la grădiniţa care funcţionează în aceeaşi clădire cu creşă, dacă este frecventată de fraţi sau surori ale copilului pentru care se solicită înscrierea la creşă;
6. fişa de imunizări, întocmită conform prevederilor elaborate de Ministerul Sănătăţii cu privire la intrarea copilului în colectivitate. În situaţia în care copilul nu are schema de vaccinări efectuată, medicul de familie va preciza pe fişa de imunizări faptul că acesta urmează să recupereze vaccinurile lipsă şi că este cuprins în schema de vaccinări din România;
7. adeverinţă în original de la unitatea de învaţămant frecventată de către mamă la forma de zi (dacă este cazul);
8. copie după sentinţă de divorţ/dovadă cuantum pensie de întreţinere(alimentară) – dacă este cazul;
9. alte acte doveditoare privind situaţia de dificultate a familiei – dacă este cazul;
10. dosar plic.

Distribuie informația
Alte știri