România are un nou clip de promovare. Vezi care sunt sunt principalele puncte de atracție

Oradea alaturi de Delta Dunării, Maramureșul, litoralul și Capitala sunt principalele puncte de atracție ale celui mai nou clip de promovare făcut de către ministerul Turismului. Campania pe care autoritățile o vor lansa în scurt timp prezintă România ca destinație turistică 365 de zile pe an.

Germania, Israel, Franța, Italia și Marea Britanie sunt țările în care va fi lansat prima dată. Clipul de aproape 3 minute a costat 35 de mii de euro. Realizarea lui a durat 4 luni, iar ca protagoniști îi regăsim pe fostul tenismen Ilie Năstase și pe naistul Nicolae Voiculeț, conform stiri.tvr.ro

Ultimul clip oficial de promovare turistică a României a fost făcut în 2012. Iar în 2009, Elena Udrea lansa la Paris clipul campaniei Romania, the Land of Choice, în care erau protagoniști erau Nadia Comăneci, Ilie Năstase şi Gheorghe Hagi.