Tineri antreprenori de succes. Povestea Cashmere Aroma: Un vis devenit realitate

Cristina Codiță reprezintă modelul unui antreprenor tânăr de succes. După 10 ani petrecuți într-o multinațională, în ciuda sentimentului de apartenență și a securității materiale, Cristina a ales să riște pentru a-și împlini un vis: acela de a investi într-o linie de producție pentru parfumuri de rufe concentrate. Povestea unui proiect ce urma să devină rapid îndrăgit de mii de oameni avea astfel să se nască încet, într-o fabrică din comuna Joița. Întâi, Cristina a ales să producă parfumuri și balsamuri pentru țesături pentru un business cunoscut de pe piața de profil. Mai apoi, în partea a doua a anului trecut, avea să ia naștere oficial ”Cashmere Aroma”. Un vis devenit realitate.

Având drept sediu inițial propriul apartament, business-ul a devenit rapid cunoscut în mediul online, cu ajutorul platformelor de socializare Facebook și Instagram și, de la doar 200 de comenzi pe lună în septembrie, ”Cashmere Aroma” a crescut la aproximativ 2500 de comenzi lunare până la finalul anului 2021, cu largul suport al unei comunități inimoase, tot mai mari.

Spre deosebire de business-urile standard din această nișă, ”Cashmere Aroma” a optat pentru a oferi în mod gratuit un litru de balsam de rufe fără parfum pentru fiecare parfum de rufe concentrat pentru țesături achiziționat. În acest mod, chiar dacă recomandarea brand-ului e aceea de a folosi 5 mililitri de parfum pentru un program de haine, fiecare consumator are ocazia de a-și alege propriul dozaj, în funcție de preferințe.

Cu o capacitate de producție zilnică de până la 1000 de unități, grație micuței fabrici de 200 de metri pătrați, ”Cashmere Aroma” numără astăzi 16 parfumuri distincte, structurate pe trei linii olfactive: fresh, floral și oriental, întocmai pentru a putea acoperi mai bine preferințele consumatorilor în materie de arome. Mai departe, produsele sunt împărțite în două game: standard, ce conțin arome clasice și premium, care sunt inspirate din parfumeria fină. Unul dintre parfumurile premium, ”Rouge”, a devenit deja un ”best seller” și e acum cel mai căutat produs al brand-ului.

Dincolo de parfumurile pentru rufe, Cristina Codiță și-a dorit ca business-ul său să ofere și alte soluții simple prin care românii să-și poată „îmbrăca” în fiecare zi aromele favorite. Primul pas: crearea unei game de parfumuri textile și de ambient, gamă ce va fi disponibilă pe site-ul companiei, www.cashmerearoma.ro, încă din luna ianuarie a acestui an.

„Numele brand-ului Cashmere Aroma vine din dorința de a învălui articolele vestimentare preferate într-un parfum minunat și de a oferi senzația de confort, eleganță, finețe. Este o afacere de familie, activăm pe piața din România de șapte ani, în domeniul producției de detergenți și odorizante și ne-am dorit prin proiectul Cashmere Aroma să venim către clienții noștri cu un concept unic. Cashmere Aroma este proiectul meu de suflet, pornit de la zero. Când spun de la zero, mă refer la faptul că am pornit de la a face şi a alege ambalajul, la etichetă şi la testarea a 200 de arome, până când reuşim să alegem 16. Este o provocare pe care aş repeta-o de 1.000 de ori“ – Cristina Codiță.

În prezent, business-ul funcționează cu doi angajați dar Cristina are deja planuri de expansiune pentru acest an. Printre acestea, intrarea în hypermarketuri și în magazinele mari, creșterea numărului de arome, game și produse și chiar livrarea produselor dincolo de granițele României.

În acest momentul, parfumurile și balsamul se comercializează pe www.cashmerearoma.ro, având un preț între 29 și 39 de lei.

Distribuie informația
Alte știri