Investitia pe fonduri transfrontaliere nu a putut fi finalizata, soseaua terminandu-se în gardul CFR din strada Ana Ipătescu. În prezent circulaţia în zonă se desfăşoară îngreunat, cu ocolire pe străzile Constanţei şi Depoului, care sunt înguste şi nu au fost proiectate pentru trafic intens.
Odata cu modificarea unei Ordonante de Urgenta a Guvernului, de luna trecuta, exista sanse reale ca Primăria oradeana sa primeasca aviz pentru închirierea terenului, pe lungimea de 660 de metri. Portiunea de infrastructura rutiera care acum lipseste se va realiza prin dezafectarea unor linii CFR, dar cu intersectarea alteia, folosită rar de locomotivele care intră la reparaţii.
In aceste conditii, drumul expres lung de 3,5 km, pe care insa se circula pe anumite portiuni cu doar 30 km/h va putea fi terminat. Soseaua are două benzi de circulaţie şi face legătura cu DN1 spre Cluj-Napoca şi cu DN19 spre Satu Mare, legând podul Mareşal Prezan şi podul Teodor Neş.