La sfarsitul anilor ’90, majoritatea companiilor si organizatiilor americane foloseau (si inca folosesc) Analiza Grafologica pentru recrutare si selectie de personal, pentru testarea personalului (testare psihologica) si motivare. „The Wall Street Journal”, in 1988, a publicat un material in care facea referire la faptul ca in state, precum Franta, Spania, Olanda si Israel, aproximativ 80% din topul celor mai performante 500 de companii foloseau Analiza Grafologica in managementul resurselor umane, avand consultanti analisti grafologi sau chiar avand ca angajati full-time experti in Analiza Grafologica.
Pornind de la aceasta idee, am realizat un scurt interviu cu una dintre cele mai respectate jurnaliste, Daniela Stoica, a carei pasiune pentru grafologie este mai putin cunoscuta, fiind printre putinii specialisti in acest domeniu. Analiza Grafologica a reprezentat pentru ea una dintre cele mai frumoase si puternice „unelte” de dezvoltare personala. Cunoasterea acestei arte este ca si cand ai o unealta „magica” prin care poti „privi prin” oameni, dincolo de ceea ce iti spun ei constient, intrand in inconstientul lor, acolo unde sunt emotiile, dorintele, nevoile si toata puterea lor.
Despre importanta si deschiderea mediului de afaceri fata de studiul particularitatilor individuale ale scrisului pentru stabilirea caracterului unei persoane si recrutarea pentru un potential job, puteti afla din materialul de mai jos: