Asociatia Alumni Universitatea din Oradea, la primul proiect important caștigat

Asociația Alumni Universitatea din Oradea (AAUO) se numără printre organizațiile neguvernamentale selectate ca parte a proiectului NGO Matches, proiect dedicat sprijinirii organizațiilor societății civile active în domeniul pieței muncii. Scopul proiectului este consolidarea capacității acestor organizații, dezvoltarea de parteneriate și adaptarea ONG-urilor la era digitală.

„Proiectul NGO Matches este realizat de APPAR -Asociația pentru Promovarea Afacerilor din România și ne oferă oportunități valoroase, inclusiv consultanță în marketing online, logo și identitate vizuală, diferite materiale de marketing, mentorat specializat în diverse domenii cheie, resurse digitale și formare în marketing, precum și șansa de a stabili parteneriate la nivel național și european. De asemenea, vom participa la evenimente de networking și bootcamp-uri pentru consolidarea rețelei naționale de ONG-uri și abordarea problemelor comune”, spune conf. univ. dr. Dorin Coita, președintele Asociației Alumni Universitatea din Oradea, cadru didactic al Facultății de Științe Economice. Echipa de proiect a asociației universității orădene este compusă din Vlad Deac, membru al Consiliului Director și Simina Gruie, masterand al Facultății de Științe Economice și voluntar al AAUO.

„Ne-am întâlnit deja cu cei de la APPAR și am început lucrul pe activitățile proiectului. Suntem entuziasmați să contribuim la acest proiect și să aducem beneficii semnificative comunității noastre” a mai declarat conf. univ. dr. Dorin Coita președintele AAUO.

Proiectul NGO Matches oferă participanților:

  1. Infrastructură optimizată, respectiv spațiu pentru ședințe, întâlniri, birouri coworking open space. (https://fixmakerspace.ro/ ),
  2. Mentorat specializat în domenii cheie, precum scriere proiecte (Erasmus+), managementul financiar al proiectelor, autorizare cursuri ANC, planificare strategică,
  3. Resurse digitale și formare. Un pachet de marketing digital în valoare de 5000 RON, personalizat pe baza unei analize de nevoi,
  4. Parteneriate naționale și europene. ONG-urile selectate vor avea șansa de a vizita un partener european și de realiza parteneriate cu organizații europene,
  5. Evenimente de networking. Vor fi organizate 15 evenimente pe regiune, pentru schimbul de bune practici și consolidarea rețelelor,
  6. Bootcamp-uri. De asemenea vor avea loc trei bootcamp-uri, de câte trei zile fiecare, pentru dezvoltarea unei rețele naționale de ONG-uri și abordarea problemelor comune,
  7. Programe de formare. Cursuri autorizate de Manager de proiect și Formator, precum și cursuri neautorizate în Strategii de recrutare și Consiliere profesională,
  8. Workshop-uri tematice pentru scrierea proiectelor cu finanțare nerambursabilă (Erasmus+, ROHU, PEO/PIDS, PR Nord-Vest/ Centru),
  9. Vor fi organizate expoziții dedicate ONG-urilor din domeniul pieței muncii, pentru a-și prezenta și promova serviciile și programele,
  10. GALA OSC, o gală unde fiecare ONG va prezenta un proiect dezvoltat în parteneriat în cadrul unui concurs de tip pitch, având șansa de a obține sprijin pentru implementarea proiectului.

Echipa de Comunicare – Universitatea din Oradea

Distribuie informația
Alte știri