Două noi metode digitale de plată a taxelor, la Oradea. Comunicat

De joi, 27 februarie, cetățenii din Oradea și din toată țara au la dispoziție două noi metode digitale de plată a obligațiilor la bugetul local (impozite, amenzi, chirii, alte taxe locale cu debit, dar și fără debit): prin rețeaua celor peste 12.000 de stații de plată SelfPay, precum și prin aplicația mobilă SelfPay Now.  Astfel, obligațiile de plată, atât fiscale, cât și cele pentru diferitele servicii oferite de Primăria Oradea, vor putea fi plătite ușor, din orice colț al țării.  În plus, rețeaua automatelor SelfPay dă posibilitatea accesării a peste 300 de servicii, inclusiv plata facturilor pentru utilități (electricitate, gaze, internet & TV, telefonie, apă, termoficare, salubritate).    

Acum, stațiile de plată SelfPay funcționează și în clădirea Primăriei Oradea, două stații fiind amplasate în Sala Ghișeelor (Piramida), iar a treia stație este amplasată pe holul intrării din strada Primăriei.  Rețeaua SelfPay este cea mai mare rețea de tip self-service din România, fiind găzduită în marile rețele de retail (Profi, Kaufland, Carrefour, Penny, Lidl, Mega Image), în centre comerciale, piețe, benzinării, magazine de proximitate, în sedii ale băncilor partenere (precum CEC Bank), dar și în primării și alte instituții publice. Peste 100 dintre acestea sunt amplasate în municipiul Oradea.  

Prin intermediul stațiilor de plată SelfPay, procesul este foarte simplu și durează doar câteva minute, contribuabilii nemaifiind nevoiți să se deplaseze la ghișee sau să aștepte la coadă pentru a le veni rândul. Contribuabili nu au comision pentru sumele achitate prin stațiile SelfPay. 

Prin parteneriatul cu rețeaua SelfPay, Primăria Oradea oferă cetățenilor încă o alternativă de plată digitală, rapidă și cât se poate de intuitivă atât a obligațiilor fiscale, cât și a celorlalte servicii oferite de către municipalitate. Această posibilitate se adaugă serviciilor online pe care le oferim deja orădenilor, prin intermediul www.oradea.ro”, a declarat Călin Corpaș, consilier al primarului și coordonator IT.   

Cum se face plata prin SelfPay  

La staţia de plată SelfPay, contribuabilul va fi identificat prin introducerea CNP/CUI.  

După tastarea CNP/CUI se vor afișa sumele de plată înregistrate la aceea dată pe numele contribuabilul, în evidențele fiscale ale Primăriei Oradea.  

Contribuabilul va putea selecta categoriile de impozite/taxe pe care dorește a le achita cu card bancar sau în numerar.  

La efectuarea plăților, se va ține cont de ordinea de stingere a obligațiilor, conform prevederilor legale.  

Stația de plată va elibera apoi chitanța care atestă cuantumul sumelor plătite și destinația acestora (impozite, taxe sau alte venituri locale). 

Dacă plata s-a efectuat în numerar și există rest, acesta se va imprima pe chitanță, sub forma unui cod de bare și poate fi folosit ulterior pentru plata oricărui serviciu disponibil prin rețeaua SelfPay. 

Pe lângă plata taxelor şi impozitelor locale, alte 300 de servicii din domenii diverse sunt disponibile locuitorilor municipiului Oradea, prin intermediul ecranului tactil SelfPay.  

Iată câteva exemple: plata facturillor de utilităţi, reîncărcarea electronică a cartelelor de telefon mobil, plata ratelor, operaţiuni de plată  a tarifului pentru eliberarea permisului de conducere, a certificatului de înmatriculare, a autorizaţiei de circulaţie provizorie, paşaportului sau chiar cumpărarea de bilete loto, etc.  

De asemenea, plata impozitelor și taxelor se poate efectua oricând și de oriunde prin aplicația mobilă SelfPay Now, disponibilă pentru descărcare, gratuit, în Google Play, App Gallery și App Store.  

Astfel, Primăria Oradea și SelfPay le facilitează cetățenilor realizarea de plăți în deplină siguranță, într-o mod simplu, permițându-le să evite aglomerația și contactul cu alte persoane. 

Distribuie informația

CASĂ DE VÂNZARE ÎN BIHOR

 

Alte știri