Oradea face un pas important spre digitalizare: cartea electronică de identitate devine realitate

Joi, 8 mai 2025, începând cu ora 10:00, la sediul Compartimentului de Evidență a Persoanelor Oradea (str. Republicii nr. 24), va avea loc evenimentul care marchează lansarea oficială a cărții electronice de identitate în municipiul Oradea.

Evenimentul reprezintă un moment semnificativ în procesul de modernizare și digitalizare a serviciilor publice, prin introducerea unui document de identitate inteligent, menit să simplifice și să eficientizeze relația cetățeanului cu instituțiile statului.

La întâlnire vor fi prezenți specialiști ai Direcției Generale pentru Evidența Persoanelor București, conduși de Aurel-Cătălin Giulescu, director general și chestor de poliție. Aceștia vor oferi explicații detaliate privind noul format al documentului, procesul de emitere, dar și beneficiile directe pentru cetățeni, atât în utilizarea cotidiană, cât și în contextul accesului la servicii publice digitale.

Implementarea acestui nou tip de act de identitate este parte a eforturilor mai ample de adaptare a administrației la standardele europene în domeniul serviciilor digitale.

Alte știri