FlixBus, operatorul celei mai extinse rețele de autocare interurbane din Europa, lansează primele sale rute interne în România, conectând 50 de orașe din toate regiunile țării. Este un pas important pentru companie, care până acum a operat în România doar rute internaționale.
Noile curse interne acoperă orașe-cheie precum București, Constanța, Cluj-Napoca, Iași, Timișoara, Oradea, Craiova, Arad, Botoșani și Satu Mare, asigurând legături directe între estul, vestul, nordul și sudul țării. Rețeaua va fi extinsă treptat, acoperind atât marile orașe, cât și principalele destinații turistice din România.
Prețurile biletelor pornesc de la 9,99 lei pentru un sens, în funcție de momentul rezervării și disponibilitate. Acestea pot fi achiziționate de pe site-ul FlixBus, din aplicația mobilă, din cele peste 1.000 de agenții de turism partenere sau prin punctele de vânzare Selfpay.
Rutele sunt operate în parteneriat cu transportatori locali, asigurând standardele FlixBus în ceea ce privește confortul și calitatea serviciilor. De la lansarea sa în România în 2017, FlixBus a oferit exclusiv conexiuni internaționale spre peste 15 țări europene, extinzându-și apoi prezența în 43 de țări la nivel global.