Auchan deschide primul magazin ATAC din Oradea: prețuri mici și model simplificat de retail

Auchan România inaugurează joi, 20 noiembrie, primul magazin ATAC din Oradea, pe Strada Ogorului nr. 65 G, în zona Nufărul. Unitatea va fi deschisă zilnic, între orele 6:00 – 21:00, și funcționează cu o echipă de 110 angajați.

Deschiderea marchează extinderea locală a conceptului ATAC, lansat în 2024, bazat pe costuri reduse și prețuri mici generalizate. Noul hipermarket are 5.600 m² suprafață de vânzare și oferă aproximativ 10.000 de produse, de la alimente proaspete la articole pentru casă.

„Oradea este orașul cu cea mai mare dezvoltare comunitară din România, iar extinderea rețelei aici este o mândrie pentru noi”, a declarat Ionuț Ardeleanu, Director General Auchan Retail România.

„Ne bucură fiecare proiect care întărește economia locală, iar Primăria rămâne un partener al inițiativelor care aduc valoare comunității”, a transmis și Sebastian Lascu, City Manager Oradea.

Magazinul funcționează după un model simplificat – expunere directă la palet, decor minimal și costuri operaționale reduse –, măsuri menite să scadă prețul final pentru clienți. ATAC Oradea dispune de case clasice și self check-out.

Printre inițiativele orientate spre sustenabilitate și responsabilitate se numără: vânzarea produselor aproape de termen la preț redus; punct de predare pentru ambalaje „Ambalaj cu garanție”; colectarea uleiului alimentar uzat; facilități pentru persoane cu dizabilități, inclusiv covoare tactile, stații speciale de cântărire și asistență la raft la cerere.

Parcarea oferă 300 de locuri, dintre care 25 pentru persoane cu dizabilități.

Sub sloganul „Jos cu prețurile!” magazinele ATAC propun un model de retail construit pe prețuri mici la scară generalizată și pe un sistem de reduceri în cascadă pentru achizițiile de volume mai mari, datorită optimizării sortimentației și reducerii costurilor de operare. Cu un portofoliu atent selectat de produse esențiale pentru nevoile de zi cu zi – de la alimente proaspete și produse de uz casnic, până la articole sezoniere și jucării – magazinele ATAC răspund puterii de cumpărare a românilor, oferind o experiență de cumpărături simplă, rapidă și eficientă. Rețeaua ATAC numără în prezent nouă magazine, în Brașov (Bartolomeu), Ploiești, Timișoara, Târgu Mureș, Galați, Satu Mare, Sibiu, București (Chitila) și Oradea.

Magazinul din Oradea este al nouălea ATAC din țară, iar rețeaua urmează să se extindă cu încă o unitate la București până la finalul anului.

Conceptul a fost implementat și în Polonia în 2024, fiind prima inițiativă românească adoptată internațional în cadrul Auchan.

Alte știri