În cursul acestei zile se face ”încărcarea statică” în cele șase puncte de pe pasaj.
Au fost aduse pentru această probă de foc opt camioane a câte 30 de tone fiecare. Timp de 45 de minute aceste camioane staționează pe câte un punct, urmând ca măsurătorile la fiecare staționare să se facă la câte 15 minute.
Pe data de 29 aprilie 2013, Compania Națională de Autostrăzi şi Drumuri Naţionale România a predat constructorului amplasamentul pentru lucrarea „Pasaj suprateran peste Calea Ferată” în vederea începerii lucrărilor de construcție. Inițial promisiunile privind finalizarea lucrărilor vizau luna iunie 2014. Lucrarea a constat în continuarea şoselei de centură peste calea ferată, în zona CET II, asigurându-se astfel ieşirea spre Oşorhei, în DN1/E60, pe legătura Oradea-Cluj. Valoarea investiţiei se ridică la 14,5 milioane de lei, fără TVA. Investiţia a presupus realizarea unui tronson nou de drum, cu o lungime de 1,78 km. Noul drum ocolitor va scoate traficul greu din oraş, mai ales din zona Căii Clujului-Dragoş Vodă. Tronsonul a fost construit pe patru benzi, două pe un sens şi are o lăţime de 14 m.