Cine vrea sa construiasca autostrada Suplacu de Barcău-Borș. Au fost depuse 19 oferte

 Luni s-a incheiat perioada de depunere în SEAP a ofertelor pentru contractele destinate proiectării și execuției celor trei loturi ale secțiunii de autostradă Suplacu de Barcău Borș, parte a autostrazii Brașov-Tg.Mureș-Cluj-Oradea (autostrada Transilvania). Secțiunea 3 C, are o lungime de aproximativ 60 de km (km 4+200 si km 64+450) și este este împărțită în trei loturi (subsecțiuni).

Pentru Lotul 1 (subsecțiunea 3C1), Suplacu de Barcău – Chiribiș (km 4+200 – km 30+550), cu o valoare estimată de 377.650.582,54  lei, fără TVA, au fost depuse următoarele oferte:

  1. Asocierea CONSTRUCTII SA – HIDROELEKTRA NISKOGRADNJA D.D.
  2. NUROL INSAAT VE TICARET ANONIM SIRKETI
  3. Asocierea OLIVIERI COSTRUTTORI SRL – IMPRESA DI COSTRUZIONI ING. E.    MANTOVANI S.p.A – DE SANCTIS COSTRUZIONI S.p.A.
  4. Asocierea TRAMECO SA – VAHOSTAV -SK, a.s. – DRUMURI BIHOR SA – DRUM    ASFALT SRL – EAST WATER DRILLINGS SRL
  5. VIAROAD SRL

Lotul 2 (subsecțiunea 3C2): Chiribiș – Biharia (km 30+550 – km 59+100), are o valoare estimată, fără TVA, de 454.414.271,15, iar pentru proiectarea și execuția acestuia au fost depuse 7 oferte:

  1. Asocierea CONSTRUCTII SA – HIDROELEKTRA NISKOGRADNJA D.D.
  2. Asocierea IC ICTAS INSAAT SANAYI VE TICARET A.S. – TANCRAD SRL
  3. NUROL INSAAT VE TICARET ANONIM SIRKETI
  4. SBI INTERNATIONAL HOLDINGS AG
  5. Asocierea SA&PE CONSTRUCT SRL – SPEDITION UMB SRL – TEHNOSTRADE SRL
  6. Asocierea STRABAG SRL – STRACO GRUP SRL
  7. Asocierea TRAMECO SA – VAHOSTAV -SK, a.s. – DRUMURI BIHOR SA – DRUM ASFALT SRL – EAST WATER DRILLINGS SRL

Pentru Lotul 3 (subsecțiunea 3C3) : Biharia – Borș (km 59+100 – km 64+450), cu o valoare estimată de 159.223.476,08   lei, fără TVA , au fost de asemenea depuse 7 oferte:

  1. ANTREPRIZA DE REPARATII SI LUCRARI ARL CLUJ S.A.
  2. Asocierea CONSTRUCTII SA – HIDROELEKTRA NISKOGRADNJA D.D.
  3. Asocierea IC ICTAS INSAAT SANAYI VE TICARET A.S. – TANCRAD SRL
  4. SBI INTERNATIONAL HOLDINGS AG
  5. Asocierea SA&PE CONSTRUCT SRL – SPEDITION UMB SRL – TEHNOSTRADE SRL
  6. TIRRENA SCAVI S.p.A.
  7. Asocierea TRAMECO SA – VAHOSTAV -SK, a.s. – DRUMURI BIHOR SA – DRUM ASFALT SRL – EAST WATER DRILLINGS SRL

Durata contractului pentru Loturile 1 și 2 este de 84 de luni și cuprinde: 6 luni perioada de proiectare, 18 luni perioada de execuție a lucrărilor și 60 de luni perioada de garanție.

Pentru Lotul 3 durata contractului este de 79 de luni și cuprinde: 4 luni perioada de proiectare, 15 luni perioada de execuție a lucrărilor și 60 de luni perioada de garanție.

Durata contractului de lucrări poate varia în funcție de perioada de garanție ofertată de operatorul economic desemnat câștigător.

În perioada următoare va avea loc evaluarea ofertelor, respectandu-se termenele și etapele procedurale, conform legislației în vigoare.

Informații suplimentare:

Lotul 1 (subsecțiunea 3C1): Suplacu de Barcău – Chiribiș, are o lungime de 26,35 km.

Traseul acestui lot începe în zona localității Marca (intersecția cu DC95) la km 4+200. Traseul autostrăzii traversează lacul de acumulare Suplacu de Barcău la km 6+700 , după care intră în zona campului petrolier unde, la km 9+000, intersecteaza, DJ191B (Suplacu de Barcău-Foglaș). În continuare traseul autostrăzii se indreaptă spre vest, în lungul DN 19B (Suplacu de Barcău- Marghita), la sud de localitățile Dolea și Margine. La km 22+500, la sud de Abrum, traseul autostrazii traverseaza calea ferata Tauteu-Marghita, iar la km 24+300, la sud de Chiribiș, traseul intersectează DJ 191A (Chiribiș-Tauteu), unde a fost prevazut un nod rutier pentru legătura cu municipiul Marghita. Traseul va continua într-o zonă de campie, înscriindu-se în zona Chiraleu și Sinlazar, intersectând DN 19E, la km 30+480.

Lotul 2 (subsectiunea 3C2): Chiribiș – Biharia, are o lungime de 28,55 km.

Acest lot începe în zona localității Sinlazar (intersecția cu drumul național DN19E), respectiv km 30+550, pe traseul subsecțiunii 3C-2. În continuare traseul se desfășoară într-o zonă de câmpie, cuprinsă între localitățile Mișca și Chislaz, unde DN19E (Chiribiș – Salard – Biharia) a fost deviat în lungul autostrăzii, pe o lungime de 4,2 km. Traseul trece apoi la sud de localitatea Poclusa de Barcău, se înscrie din nou în lungul DN 19 E, intre localitatile Sarsig și Haucești si intersectează DJ 767 (Tiglead – DN19E) la km 39+950. La km 40+980 traseul autostrazii trece prin zona Fegernic, pe o lungime de cca l00 m, intersectindu-se apoi la km 41+319 cu drumul comunal DC42. De aici traseul autostrăzii trece la nord de localitatea Fegernic, iar la km 48+500 se intersectează cu un drum local (la sud de Salard). Traseul autostrăzii continuă spre granița cu Ungaria, intersectând DN 19 E, la km 55+100, drum național care se deviază de la traseul existent pe o lungime de 1,8 km.

Lotul 3 (subsecțiunea 3C3): Biharia – Borș, are o lungime de 5,35 km.

Lotul începe în zona localității Biharia (km 59+100). Traseul tranzitează o zonă de câmpie cuprinsă  între localitățile Biharia, Satu Nou și granița cu Ungaria. Intersectează DN 19 (Oradea-Satu Mare), la km 59+614, prin nordul localității Biharia. La km 59+875 este prevazut un nod rutier (nodul Biharia), cu 5 bretele rutiere și 3 pasaje . În apropierea acestui nod rutier se află calea ferata CF 402 Oradea-Satu Mare, pe care o intersecteaza la km 60+066. Acest lot încheie traseul autostrăzii Brașov-Cluj-Borș la km 64+450 (frontiera cu Ungaria).

Distribuie informația
Alte știri