Asociaţia de Promovare a Turismului din Oradea a organizat un info trip cu 20 de peroane, reprezentand firme din Bucureşti, Călăraşi, Cluj-Napoca, Slatina, Bacău, Craiova, Piteşti şi Timişoara. Agentii de turism au ajuns duminica in Felix.
„Vrem să arătăm că lucrurile s-au schimbat foarte mult pe zona turismului balneo, că staţiunile balneare nu mai sunt destinaţii doar pentru persoanele de vârsta a III-a, ci şi pentru alte categorii de vârstă care vor să se relaxeze şi să aibă grijă de sănătatea lor”, a precizat Gabriela Peşeţ – consilier de comunicare la Asociaţia Naţională a Agenţiilor de Turism.
Astazi, participantii la info trip au facut un tur al municipiului si au vizitat Cetatea Oradea, Aquapark-ul Nymphaea, Hotel Double Tree Hilton, Hotel Continental, Hotel Elite, Hotel Ramada, Complexul Baroc, Piaţa Unirii, Dealul Ciuperca, Sinagoga Zion, iar seara vor lua cina în oraş.