Un târg de Crăciun local online, prin intermediul unui grup de Facebook dedicat sărbătorilor de iarnă

Chiar dacă traversăm un an complicat, imprevizibil, o perioadă dominată de restricții și de distanțare, magia sărbătorilor de iarnă merită să rămână vie iar Crăciunul, alături de bucuriile sale, trebuie să aibă șansa de a „intra” în casele oamenilor, în casele celor dragi vouă. Într-un mod accesibil și mai ales sigur.

Pentru ca acest lucru să se poată întâmpla dar și pentru a putea sprijini micii producători locali dar și artizanii din diverse comunități bihorene, cu toții afectați de perioada pandemiei, mai ales pentru că frumoasele și boemele târguri de Crăciun au fost anulate, Alina Ile, un antreprenor din Oradea, s-a decis să aducă sărbătorile de basm…în online, pentru ca tradiția lunii cadourilor să poată continua aici și în acest an.

Așa a luat naștere „Târgul de Crăciun-online” un grup dedicat atât producătorilor locali cât și tuturor celor care vor să-și facă sau să facă o bucurie cuiva drag, cu ocazia sărbătorilor care bat deja la ușă. Grupul este public și își propune să reunească artizani, antreprenori și iubitori ai sărbătorilor deopotrivă.

Antreprenorii care doresc să-și posteze produsele comercializate vor achita o taxă modică înaintea primei postări, restul urmând a fi mai departe gratuite, înțelegerile urmând a se face mai apoi între membrii grupului, pentru fiecare produs sau serviciu în parte, incluzând aici detalii despre preț, transport și modalitate și termen de plată.

Modalitatea de postare in grup și regulament:

1. Antreprenorii care doresc să-și posteze produsele pe grup, trebuie să trimită un mail pe adresa online.events@yahoo.com cu urmatoarele informatii: Nume firmă, CUI și produsele comercializate (exemple: săpunuri de casă, căciuli, mănuși, produse hand-made din ceară etc.) pentru emiterea facturii, cu subiectul „emitere factură târg online”

Exemplu: SC ALFA SRL

Subiect mail: Emitere factură

Descriere mail: SC ALFA SRL, CUI: 123456, nume de utilizator (dacă e cazul): #mirosdecraciun, produse de patiserie

Observații: Numele de utilizator poate fi numele paginii de Facebook, pentru a se găsi mai usor clienți pe viitor.

2. După efectuarea plății, producătorii trebuie să trimită dovada plății pe adresa de mail online.events@yahoo.com (subiect mail: Dovadă plată)

3. Postarea pe grup: Înaintea postării se pune hashtag-ul #numefirma sau #numeutilizator (solicitat) pentru a putea verifica dacă s-a efectuat prima plată. În urma verificării, se va publica postarea.

Exemplu: #alfasrl sau #mirosdecraciun, urmând ca alegerea să se păstreze și pentru viitoare postări.

În cazul în care un antreprenor vinde atât produse de patiserie, cât și articole vestimentare, trebuie să achite taxa pentru fiecare serviciu în parte.

Un antreprenor care a efectuat plata poate posta oricând respectând condițiile de mai sus.

În intervalul orar 08:00-22:00, postările vor fi aprobate în maxim 2 ore (daca plata a fost efectuată), iar în intervalul orar 22:00-08:00 postarile vor fi aprobate în funcție de disponibilitatea administratorilor, respectiv a moderatorilor.

Toate aceste detalii, cât și altele vor fi comunicate prin contractul furnizat împreună cu factura.

Adverorial

Alte știri