Oradea. Afacere deschisă în pandemie, inspirată din New York: “Dacă produsul este bun, clienții vor veni indiferent că e sau nu pandemie”

Doi tineri din Oradea și-au deschis o afacere în plină pandemie. Au investit peste 30.000 de euro într-un local inspirat din New York, și le oferă orădenilor bagels proaspeți, colorați natural, pregătiți „in house”.

Iulia și Adrian, doi frați din Oradea, au deschis, în plină pandemie, un bistro local care aduce orădenilor bagels făcuți de ei, în fiecare dimineață, dulci sau sărați. 

“Inspirația noastră se găsește în cultura americană. Rețetele de bagels, cât și modul în care arată localul nostru sunt inspirate de bistro-urile locale din New York. Am încercat să aducem o fărâmă din ce am descoprit noi acolo pe partea de gust & look”, ne-a mărturisit Iulia Andrei.

Start reușit

Investiția de până acum este de aproximativ 30.000 euro, și afacerea merge destul de bine.

“Având în vedere contextul actual, nu ne plângem prea mult. Sperăm însă la zile mai bune. Cred că în orice moment e greu să deschizi o afacere, însă pandemia într-adevăr mai pune câteva bete în roate. E greu, mai ales că majoritatea clienților lucrează de acasă, sau fac școala online. Ne obligă cumva să ne axăm mai mult pe “to go” și „delivery”. Partea bună este că suntem noi în treaba asta și suntem flexibili. Cred că dacă produsul este bun, clienții vor veni, indiferent că e pandemie sau nu. 

E adevărat că este mai bine decât ne așteptam, dar e loc și de mai bine”, susține Iulia.

Ofertă bogată

Oferta de la bistro-ul orădean cuprinde bagels simpli, cu semințe de susan, sau colorați cu produse naturale. Aceștia sunt umpluți cu tot felul de creme preparate de cei doi. De sărbători au introdus și o specialitate nouă: cinnanom bagels – rulouri umplute cu zahăr și scorțișoară. 

“Noi pregătim, in house, în fiecare dimineață produsul de bază, respectiv bagel-ul Am introdus pentru prima dată pe piața din Oradea bagelul colorat, cu umplutură sărată sau dulce (în functie de preferințele clientului). Noi nu suntem doar un bistro care se axează pe mic dejun, ci datorită faptului că produsul este unul destul de consistent, ne adresăm si orădenilor care doresc o variantă de prânz ceva mai diferită”, ne-a explicat Adrian.

Cei doi antreprenori își doresc să crească, să devină tot mai buni. Au idei de multe rețete pe care urmează să le introducă în meniu. 

Claudia Bonchiș

Distribuie informația
Alte știri