Audiențe TV. La ce s-au uitat românii de Revelion

După un an în care „masca” a fost la ordinea zilei, măștile au câștigat și în noaptea de Revelion, relatează Paginademedia.ro. Cifrele Revelionului cu Dan Negru – cu vârfuri care au ajuns la aproape 3,6 milioane de români – au fost de câteva ori peste locurile următoare. Cota de piață – peste 30% (aproape 40 chiar pe comercial), ceea ce înseamnă că unul din trei români care se uita la televizor era pe Antena 1.

Audiențele posturilor TV în noaptea de Revelion, în intervalul 22.00-2.00, la nivel NAȚIONAL:

 NATIONAL  Persoane  Rtg%  Shr%  
1Antena 12.531.00014.431.9
2Romania TV892.0005.111.2
3Kanal D601.0003.47.6
4Pro TV579.0003.37.3
5TVR 1509.0002.96.4
6Antena 3302.0001.73.8
7Antena Stars274.0001.63.4
8TVR 2261.0001.53.3
9National TV245.0001.43.1
10ETNO124.0000.71.6
Distribuie informația
Alte știri