Consiliul Județean Bihor derulează un amplu program de infrastructură, ce include construcția a șapte pasaje rutiere și șase pietonale.
Unul dintre acestea, un pasaj subteran, este în etapa de licitație și va fi amplasat la intersecția străzilor Oneștilor și Tudor Vladimirescu din Oradea. Procedura a fost contestată și este în evaluare. Alte patru pasaje (unul subteran și trei supraterane) sunt în licitație și urmează să fie construite pe principalele rute de ieșire din Oradea către Arad (DN79), Cluj (DN1) și Satu Mare (DN19).
Totodată, în cadrul proiectului Trenului metropolitan, sunt prevăzute două pasaje rutiere pentru a evita intersecțiile cu liniile feroviare. Unul dintre ele va fi construit peste calea ferată Oradea – Sânmartin – Băile Felix, pe Centura Oradea, iar celălalt va fi realizat pe sub Podul CFR și Centura Oradea, și va avea rolul de a devia traficul de pe strada Cazaban spre Sântandrei (strada Bujac).
Pe lângă pasajele rutiere, sunt planificate și șase pasaje pietonale. Două dintre acestea sunt subterane și sunt în licitație: unul va conecta centrele comerciale ERA Shopping City și Oradea Shopping Center, iar celălalt va subtraversa Calea Aradului în zona magazinului Dedeman.
Pentru alte patru pasaje pietonale, documentația este în curs de elaborare. Cele patru pasaje vor fi construite pe sub Centura Oradea, la intersecție cu DN76 (1), la ieșirea din cartierul Nufărul spre Sânmartin (lungime: 42 metri); (2) cu strada Apateului (lungime: 58 metri); (3) cu strada Czaran Gyula, în zona din spatele magazinului Hornbach (lungime: 59 metri) și (4) în zona Arenei Sportive (lungime: 90 metri).
Fiecare pasaj va avea o lățime de patru metri, cu scări, lifturi și rampe de acces.