Prezentarea propune o incursiune în realitățile medievale ale Oradiei, subliniind importanța excepțională a acestui centru urban și religios între veacurile XI și XVI. Atuurile simbolice medievale ale așezării merită din plin reafirmate în contemporaneitate. Atât Sfântul Ladislau, cât și Împăratul Sigismund ar trebui promovați ca itemi ai unui nou brand al Oradiei și integrați între celelalte valori simbolice adăugate de-a lungul timpului.
Cultura in miscare
Alte știri
Îcepând de vineri, doar maşinile cu numere de Ungaria vor putea alimenta la benzinăriile din această ţară cu combustibil la preţ redus – a declarat joi ministrul care conduce...
Serviciul de ride sharing Free Now iese de pe piaţa din România în 30 Iunie 2022, potrivit unui anunţ al companiei Clever Tech SRL. Serviciile Bolt şi Uber vor rămâne pe piaţă deoarece...
Stadionul „Motorul”, aflat în proprietatea municipiului Oradea, care nu permite în prezent practicarea niciunei activități sportive, va fi modernizat cu bani de la bugetul local. Consiliul Local Oradea a...