Hidroelectrica a anunțat că din 10 aprilie a început emiterea facturilor pe luna septembrie a anului trecut.
”Compania lucrează împreună cu dezvoltatorii de soft pentru actualizarea soldurilor clienților, astfel încât să fie evitată transmiterea de documente cu valori sau situații neconforme…În prezent, există o întarziere de emitere a facturilor la Hidroelectrica de aproximativ 5-6 luni, ca urmare a numeroaselor modificări legislative care au avut loc din aprilie 2022 încoace, cât și datorită amplelor operațiuni de implementare de noi soluții software, dar și de migrare a bazelor de date” arată un anunț anterior al Hidroelectrica.
După multe luni de întârziere, facturile clienților Hidroelectrica au început să ajungă la clienți, la începutul lunii martie.
Întârzierea începea să devină îngrijorătoare pentru consumatori care se gândeau cu groază ca vor primi deodată facturi pentru mai multe luni cumulate, lucru care cu siguranță va destabiliza bugetele multor familii și firme mici.
Compania are în prezent aproximativ 500.000 de clienți. Pentru sesizări legate de sold, compania a înfiinţat special adresa de mail sold@hidroelectrica.ro.
Factura la Hidroelecrica se poate plati:
În Aplicația ONLINE a băncii, prin intermediul unui ȘABLON, în care trebuie sa completați datele de identificare a plății, menționate în factură
2. La Automatele de plată
3. Prin scanarea Codului de Bare, la partenerii care au această facilitate
4. Prin DIRECT DEBIT
Mandatul de Direct Debit – Se pot încheia, fie prin aplicația ONLINE a băncii respective, fie în baza completării și depunerii Mandatului de Direct Debit la banca al cărui client sunteți si este intrabancar.
CODUL de CLIENT, de forma 9900000001 – începe cu 99 și are 10 cifre – este elementul de identificare, pe care trebuie să îl treceți în Mandatul de Direct Debit.