În luna cadourilor, studenţii anului III ai Facultății de Științe Economice, specializarea Marketing vor să dăruiască, la rândul lor, atât cunoştinţe despre domeniul pe care îl studiază, cât şi clipe de voie bună celor care decid să participe la evenimentul „Marketing Days FSE”, organizat în perioada 14 – 18 decembrie.
Cele trei zile ale evenimentului se vor desfăşura după următorul program:
Joi, 14 decembrie
ora 12:00, la Biblioteca Universității din Oradea, Sala Cataloagelor – Conferinţa pe tema Perfecționism, Time Management și Sensul vieții susţinută de Adrian Vîntu
ora 13:30, clădirea F etajul I – „Logo Quiz”, un concurs prin care vă puteți testa abilitățile de recunoaștere a unor brand-uri renumite
ora 16:00 – seară de jocuri la cafeneaua din incinta campusului universitar, uSelect, unde, pe lângă momentele artistice, participanţii se vor putea bucura de o tombolă cu premii
Vineri, 15 decembrie
în intervalul orar 10:00 – 13:00, la parterul clădirii F – „Târg al Prăjiturilor Magice” unde banii adunaţi din vânzarea produselor dulci vor fi donaţi lui Alex, un copil fără părinți crescut de bunica sa. Tot acum vă veţi putea întâlni şi face poze cu Moş Crăciun
ora 16:00, R&R bookstores & coffee houses – premierea celor două concursuri desfășurate pe pagina de Facebook a evenimentului: concurs de eseuri și selfie brand
Sâmbătă, 16 decembrie
studenţii aduc în prim plan un FlashMob prin care invită doritorii să li se alăture Luni, 18 Decembrie 2017, de la ora 10:00, în fața corpului E, pentru a simți cu adevărat magia marketingului.