Măsuri de siguranţă luate la Compania de Apă Oradea

Având în vedere contextul epidemiologic actual referitor la adoptarea unor măsuri în scopul prevenirii îmbolnăvirii cu coranavirus (Covid-19), precum şi numărul important de clienţi care se deplasează la sediul companiei noastre, pentru a depune documente aferente reclamaţiilor, avizelor şi contractelor, SC COMPANIA DE APĂ ORADEA SA a luat decizia ca, în perioada 13.03.2020 – 31.03.2020, activitatea în relaţia cu publicul din incinta instituției să se realizeze printr-un aflux controlat, cu respectarea strictă a măsurilor preventive de igienă asigurate în cadrul instituţiei noastre.

Recomandăm ca în această perioadă să se apeleze cu precădere la canalele alternative de comunicare asigurate prin poșta electronică (e-mail), aplicaţia „Contul Meu” sau telefonul clientului, respectiv dispeceratul central al companiei noastre.

Astfel, SC COMPANIA DE APĂ ORADEA SA pune la dispoziţia clienţilor următoarele canale de comunicare:

                 relatii.public@apaoradea.ro

                 cao@apaoradea.ro

  • telefon dispeceratul central: 0259 – 430.928 sau 0359 – 410.203 (program permanent )
  • telefonul clientului: 0259 – 432 684 ( pentru intervalul orar 0730 şi 1530 )

Totodată, în cazul plăţilor facturilor emise de compania noastră, rugăm clienţii să utilizeze cu prioritate metodele alternative, plata online prin aplicaţia „Contul Meu” (www.apaoradea.ro sau https://plataonline.apaoradea.ro), virament bancar, Pay Point sau „un-doi Centru de plăţi” (Mobile Distribution)”. Aceste detalii privind modalităţile de plată a facturilor, se regăsesc şi pe verso factură CAO.

Măsurile au fost luate in contextul celor mai recente decizii adoptate la nivel național şi local pentru a preveni răspândirea noului virus, pentru a proteja sănătatea publicului şi a personalului angajat care vine în contact cu aceştia.

Distribuie informația
Alte știri