Începând de ieri, 17.03.2020, depunerea documentelor privind tranzacțiile cu autoturisme se poate realiza la ghișeul Primăriei Oradea din str. Republicii nr. 24 (intrarea în sediul Serviciului Înmatriculări şi Permise Auto/Serviciul Comunitar de Evidența Persoanelor). În limita posibilităților și în funcţie de aglomerație, se va asigura prelucrarea pe loc a declarațiilor fiscale.
Program cu publicul
Luni, marți, joi, vineri 08:30 – 16:30
Miercuri 08:30 – 18:30
Atenție! La ghișeele din cadrul clădirii Primăriei Oradea NU se preiau declarații privind autoturismele.
Pentru a evita deplasarea şi aglomerarea la ghişeele instituţiei, pe fondul prevenirii răspândirii de diverşi viruşi, Primăria Oradea recomandă contribuabililor modalități alternative pentru transmiterea documentelor:
- pe email persoanejuridice@oradea.ro, persoanefizice@oradea.ro
- înregistrarea pe site-ul www.oradea.ro, prin „Ghișeul online (plăți)” – opțiunea este disponibilă strict utilizatorilor înregistrați, pe bază de user și o parolă (instrucțiuni detaliate gasiți aici)
- prin poştă/curierat, cu confirmare de primire
- prin fax (număr fax 0259 437 544)
În cazul transmiterii documentelor prin una dintre modalitățile enumerate mai sus, pentru ștampilarea cărții de înmatriculare proprietarul (cumpărătorul) va fi notificat prin SMS/email/telefon pentru a se prezenta la Ghișeul Primăriei din str. Republicii nr. 24 (intrarea în sediul Serviciului Înmatriculări şi Permise Auto).