Municipalitatea orădeană prezintă oferta turistică a orașului pentru anul 2024 la Târgul de Turism al României, unul din cele mai importante evenimente ale industriei, ajuns la cea de-a 48-a ediție. Prin prezența la eveniment se urmărește consolidarea poziției orașului ca destinație de top și atragerea de turiști.
Oradea s-a consacrat în ultimii ani ca una dintre cele mai importante destinații turistice la nivel național, iar participarea la Târgul de Turism al României este o oportunitate excelentă de a promova oferta pentru turiștii domestici. Pentru anul 2024 orașul se promovează ca destinație turistică prin patrimoniu arhitectural, wellness și spa, gastronomie și vin, muzee și expoziții precum și un bogat calendar de evenimente.
Ediția din această primăvară a Târgului de Turism al României are loc în 15-18 februarie, în incinta Romexpo – București, fiind dedicată atât agențiilor de turism, touroperatorilor, participărilor internaționale și serviciilor turistice. Participarea la târg aduce oportunitatea de a întâlni noi clienți, parteneri de afaceri, clienții actuali și potențiali, lideri de opinie, într-un cadru necesar dialogului de business și într-un mediu profesionist.