Recent a avut loc la inițiativa președintelui Consiliului Județean, Pasztor Sandor, o întâlnire cu reprezentanții a 40 de operatori de transport public, care activează în Bihor. Punctul principal al discuțiilor l-a reprezentat modificările propuse la Regulamentul de functionare al serviciului de transport public de persoane, document aflat în dezbatere publică. Sugestiile administratorilor au vizat principala modificare în regulament și anume implementarea unui sistem de monitorizare GPS pentru o aplicație mobilă destinată serviciului de transport. Patronii din transport își doresc asigurarea confidențialității datelor generate de sistem, altele decât cele publice. Consiliului Județean a acceptat aceasta propunere, iar modificarea va consta în faptul că informațiile ce vor fi făcute publice vor viza strict vehiculele aflate pe trasee, conform graficelor de circulație.
Un alt punct important al dezbaterii l-a constituit situația stațiilor de imbarcare/debarcare, capitol deficitar încă și la această oră. Pentru aceasta din urmă, președintele CJ Bihor a precizat că au fost demarate procedurile pentru autorizarea și avizarea amplasamentelor stațiilor ce se află în extravilanul UAT-urilor, domeniu în competența Consiliului Județean, urmând ca în cursul anului viitor să fie finalizate, însă procesul de realizare a celor aproximativ 700 de stații din județ aflate în gestiunea autorităților locale fiind unul de durată, a fost preconizat a se încheia în următorii 2 ani.
foto: infooradea