Având în vedere necesitatea gestionării cât mai eficiente a situației provocată de prezența Coronavirus – COVID 19, conform reglementărilor adoptate de Comitetul Național pentru Situații Speciale de Urgență, vă informăm că Primăria Municipiului Oradea recomandă ca programul cu publicul să se desfășoare, pe cât posibil, prin intermediul poștei, pe cale electronică sau prin telefon.
În acest sens, vă rugăm sa ne transmiteți solicitările dumneavoastră, sau să ne contactați astfel:
– prin poștă la adresa Oradea, str. Piața Unirii, nr. 1,
– pe adresa de e-mail a instituției: primarie@oradea.ro, (pe site-ul instituției www.oradea.ro regăsiți cereri și formulare tip, după caz),
-la numărul de telefon: 0259.437.000, Fax 0259.437 544
Servicii electronice prin Ghişeul Online
De asemenea, atragem atenția cetățenilor asupra faptului că majoritatea serviciilor oferite de către Serviciul de Relații cu Publicul (Piramidă) se pot realiza în mod electronic prin Ghișeul Online – platforma online de comunicare cu contribuabilii, respectiv prin Servicii și aplicații on-line pe site-ul Municipiului Oradea: www.oradea.ro.
Ghișeul Online reunește sub aceeași platformă toate serviciile online existente ale Primăriei Oradea:
– Plată impozite
– Abonamente de parcare
– Depunerea și urmărirea stadiului petițiilor
– Emitere autorizații pentru traficul greu
– Depunerea declarațiilor fiscale
– Arhiva personală (dosar fiscal personal)
– Eliberare certificate fiscale
– Eliberare certificate de urbanism
Vă mulțumim pentru înțelegere și colaborare în intenția de avea grijă, împreună, de sănătatea noastră, a tuturor!