Respect! Tineri IT-iști orădeni au lansat campania „We share Flipbooks, why not blood?”

Echipa Flipsnack lansează o campanie de donare sânge, intitulată We share Flipbooks, why not blood? Campania, care va avea 5 ediții anuale, își propune să contribuie la completarea rezervei locale de sânge și reprezintă totodată un îndemn la implicare, adresat atât angajaților noștri cât și membrilor comunității, de a merge şi a dona sânge într-o perioadă în care nevoia este acută. 

Am dorit ca în această perioadă tulbure, în care oamenii au mare nevoie de sprijin, să contribuim cu acest gest. Mă bucur ca am reușit să ne organizăm într-un număr mare. Sper ca prin aceasta inițiativă să îi determinăm și pe alții să se implice și să doneze sânge. Această pandemie ne-a învățat să fim mai atenți la semenii noștri și la nevoile lor și să le oferim acestora ceea ce putem. A dona sânge nu e complicat, durează puțin, însă să știi ca ai contribuit la salvarea vieții unei persoane e o experiență de neprețuit. – Ovidiu Moldovan, coordonatorul campaniei

 La prima ediție a campaniei, care s-a desfășurat joi, 11 martie au participat  în mod voluntar 14 tineri IT-iști. De asemenea pentru a ajuta la tratarea pacienților diagnosticați cu COVID 19, în cadrul campaniei a fost prelevată și plasmă convalescentă COVID-19, bogată în anticorpi, de la membrii echipei, vindecați de COVID-19.

Titlul campaniei “We share Flipbooks why not blood? a fost inspirat de principala funcționaliate a aplicației Flipsnack, de a crea și distribui publicații digitale interactive.

Flipsnack este o platformă  online prin intermediul căreia utilizatorii își pot crea singuri, simplu și rapid, publicații digitale interactive. Flipsnack transforma fișiere PDF în reviste digitale cu efecte de tip page-flip (răsfoire de pagini) dar include și un program de design pentru cataloagele online, integrat în aplicație.                                                                       

Cu peste 6 milioane de utilizatori la nivel mondial, Flipsnack este un brand dezvoltat de către Gabriel Ciordaș, CEO Smartware, o companie românească cu operațiuni în Oradea, înființată în 2011. În prezent Flipsnack are peste 70 de angajați și a ajuns să fie una dintre cele mai cunoscute platforme internaționale de creare și publicare de reviste și cataloage digitale.

Alte știri