Trista realitate de pe traseul Autostrazii Transilvania. Asociația Pro Infrastructura dezvăluie că nici noul Guvern nu a deblocat proiectele

Deși la începutul anului ministrul Transporturilor împreună cu fostul director CNAIR Sorin Scarlat se lăudau cu deblocări de proiecte, lansări și finalizări de licitații pe Autostrada Transilvania, realitatea dură este că nu s-a întâmplat mai nimic!

Asociația Pro Insfrastructura a luat pe rând toate sectoarele rămase de construit, inclusiv cele care includ porțiuni care traversează județul Bihor

Nușfalău-Suplacu de Barcău (13,55 km), după 7 luni de suspendare a licitației (pornită în 20.03.2019), CNAIR răspunde la clarificări și se depun 5 oferte, termenul de evaluare fiind iulie 2020, cu șanse minime de a fi respectat.

Ajungem la sectorul Suplacu de Barcău-Chiribiș (26,35 km). Licitația (din 23.08.2017!) a fost anulată în ianuarie 2020 după a treia (!!!) tentativă de execuție. Am scris detalii în 20 martie aici: https://bit.ly/2RI9v8X. Între Chiribiș și Biharia (28,55 km) licitația pornită tot în 23.08.2017 este departe de un deznodământ.

Și ajungem și la graniță, pe mini-lotul de 5,35 km la nord de Oradea unde lucrările sunt avansate și estimăm că vor fi date în trafic spre sfârșitul acestei veri, probabil sincronizat cu tronsonul vecinilor maghiari.

Solicităm oficialilor din Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere și Ministerul Transporturilor, Infrastructurii si Comunicatiilor România să deblocheze cu adevărat proiectele, nu doar prin declarații sforăitoare în presă, se arată în informarea Pro Infrastructura.

Deși la începutul anului ministrul Transporturilor împreună cu fostul director CNAIR Sorin Scarlat se lăudau cu…

Publicată de Asociația Pro Infrastructură pe Vineri, 10 aprilie 2020
Distribuie informația și pentru prietenii tăi:
Alte știri