Un startup de marketing fondat de doi absolvenţi ai Universitӑţii Oradea a câștigat marele premiu la competiția organizată de How to Web, de la București

Un startup fondat de doi români, care dezvoltă un serviciu de marketing pentru magazinele online, a câștigat premiul cel mare, o investiție de 225.000 de euro, la competiția Startup Spotlight 2020 organizată online de How to Web, de la București.

Startup-ul câștigător Cartloop ajută magazinele să își optimizeze vânzările și relația cu clienții prin mesaje text. Întregul proces este realizat cu o intervenție umană minimală. Mai exact, când un client care își oferă acordul pentru a primi suport și marketing prin SMS începe procesul de finalizare a comenzii, dar abandonează, Cartloop îl contactează printr-un mesaj text pentru a înțelege motivul renunțării și pentru a-l putea asista dacă e nevoie.

Clienții Cartloop sunt magazine mici și mijlocii din domenii precum fashion, electronice, gadgeturi, nutriție sau food delivery. Aplicația  se integrează în platforma de comerț online Shopify, dar fondatorii își doresc ca la începutul anului viitor să fie disponibilă și pentru Magento, BigCommerce și WooCommerce.

Platforma Cartloop a fost lansată de doi antreprenori români, Andrei Negrău și Lisa Popovici, în aprilie 2020. Cei doi fondatori s-au stabilit în SUA, la Los Angeles. Andrei Negrău este absolvent de informatică la Universitatea din Oradea, iar Lisa Popovici a urmat cursurile Facultății de Medicină și Farmacie tot la Oradea, dar s-a orientat către marketing.

Cartloop are o echipă remote în România și SUA.

Sursa: startupcafe.ro

Alte știri