Casa de Pensii Bihor aduce precizări referitoare la transmiterea electronică a documentului de informare

Începând cu data de 21.02.2022, aplicația care permite transmiterea documentului de informare în format electronic a devenit funcțională.

Primul pas necesar a fi efectuat este de a obține un cont online în Portalul CNPP, urmând pașii prevăzuți de „Procedura de obținere cont on-line” afișată pe site-ul CNPP, în fereastra „De ce să îmi fac cont?”.
Mențiune:Casele teritoriale de pensii respectă procedura pentru deschiderea contului care intră sub incidența Regulamentului General privind Protecția Datelor (GDPR). Astfel, procedura pentru deschidere cont implică prezentarea la ghișeu. Excepție fac persoanele care semnează utilizând semnătura electronică.

Completarea cererii pentru transmiterea documentului de informare online va fi disponibilă imediat după aprobarea contului în Portalul CNPP. Procedura prevede utilizarea unei cereri tip care se descarcă, se completează, se semnează olograf/electronic, după caz și se transmite prin Portal, accesând secțiunea „Depunere cereri și documente”. DESCARCA AICI PAȘII CE TREBUIE URMAȚI

Alte știri