ANRE a înființat un call-center. Începând cu data de 1 ianuarie s-a liberalizat piața de energie electrică din România, din această cauza românii au început să formeze cozi interminabile la ghișee. Prin urmare, ANRW a înființat un call-center, unde consumatorii vor putea suna pentru a cere informații și a primi suport în alegerea celui mai bun furnizor de electricitate.
”Având în vedere liberalizarea pieţei de energie electrică începând cu data de 1 ianuarie 2021, Autoritatea Naţională de Reglementare în domeniul Energiei (ANRE) vine în sprijinul clienţilor casnici din piaţa de energie prin înfiinţarea unui call-center dedicat procesului de schimbare a furnizorului de energie electrică şi gaze naturale. Experţi din cadrul ANRE vor acorda consiliere tuturor consumatorilor care întâmpină dificultăţi în procesul de încheiere a unui nou contract în piaţa concurenţială”, precizează ANRE
ANRE a înființat un call-center. Numărul de telefon este 0374.554.265 şi poate fi apelat începând din 7 ianuarie, de luni până duminică, între orele 8.00-18.00. De asemenea, autoritatea publică şi numărul consumatorilor care au ales să treacă pe piaţa concurenţială.