Anunț important pentru clienții Companiei Hidroelectrica

Foto: energy-center.ro

Potrivit companiei, care nu a mai emis facturi de aproape 10 luni, în unele cazuri, clienții vor avea la dispoziție o perioadă mai mare de timp, ca să le achite.

Facturile au întârziat în contextul în care Hidroelectrica a făcut modernizări la sistem, cu soluții software de ultimă generație. De asemenea, compania a anunțat că va exista o perioadă de până la 45 de zile pentru achitarea facturii fără penalități. Sumele restante vor putea fi eșalonate pe o perioadă de șase luni. Pentru plata în rate se completează o cerere-tip online sau la sediul sucursalelor Hidroelectrica.

Pentru eșalonare, formularul se regăsește pe site-ul companiei. Se poate trimite la adresa de mail esalonari@hidroelectrica.ro.

Se schimbă perioada de transmitere a indexului și sunt introduse noi coduri pentru locuri de consum.

Data de trimitere a indexului la contor trebuie să fie în perioada 22-26 februarie. De asemenea, pe facturi vor apărea noi coduri pentru locurile de consum, ce vor putea fi folosite în paralel cu cele vechi.

Primești pe whatsapp cele mai importante știri din Oradea și Bihor.  ABONEAZĂ-TE AICI, apoi apasă butonul URMĂREȘTE în aplicație 

 

Alte știri