Anunț important pentru clienții Companiei Hidroelectrica

Foto: energy-center.ro

Potrivit companiei, care nu a mai emis facturi de aproape 10 luni, în unele cazuri, clienții vor avea la dispoziție o perioadă mai mare de timp, ca să le achite.

Facturile au întârziat în contextul în care Hidroelectrica a făcut modernizări la sistem, cu soluții software de ultimă generație. De asemenea, compania a anunțat că va exista o perioadă de până la 45 de zile pentru achitarea facturii fără penalități. Sumele restante vor putea fi eșalonate pe o perioadă de șase luni. Pentru plata în rate se completează o cerere-tip online sau la sediul sucursalelor Hidroelectrica.

Pentru eșalonare, formularul se regăsește pe site-ul companiei. Se poate trimite la adresa de mail esalonari@hidroelectrica.ro.

Se schimbă perioada de transmitere a indexului și sunt introduse noi coduri pentru locuri de consum.

Data de trimitere a indexului la contor trebuie să fie în perioada 22-26 februarie. De asemenea, pe facturi vor apărea noi coduri pentru locurile de consum, ce vor putea fi folosite în paralel cu cele vechi.

Distribuie informația
Alte știri