Aquaparkul Nymphaea, principalul vector de imagine din Oradea

Cea mai importantă sursă de venituri a ADP Oradea este Aquaparkul Nymphaea, care în 10 septembrie 2019 a împlinit trei ani de funcţionare. Momentul aniversar  a fost marcat cu Spuma Party şi Zumba Kids.

În anul 2019, complexul de agrement a avut un număr de 354.977 de vizitatori. Cei mai mulţi au fost înregistrați în luna august, respectiv 78.159, perioadă în care complexul a avut stocul de bilete epuizat zile la rând. Record de vizitatori a fost înregistrat și în perioada Sărbătorilor de Iarnă, când, timp de zece zile, în perioada 25 decembrie 2019 – 5 ianuarie 2020, complexul a funcționat cu casa închisă. În 2019, încasările Aquaparkului Nymphaea au depăşit 2,5 milioane de euro, fiind mai mari cu peste 26% faţă de anul precedent.

Liviu Andrica susţine că Aquaparkul Nymphaea este primul din ţară şi din Europa, în funcţie de rezultatele financiare.Pe bătrânul continent, doar 6% din aquaparkuri sunt pe profit, Nymphaea aflându-se printre ele, celalalte fiind fiind subvenţionate. De aceea el e convins că Aquaparkul Nymphaea este principalul vector de imagine din Oradea.

La capitolul minusuri, Liviu Andrica susţine că acestea sunt legate de alimentaţia publică pe timpul verii, existând probleme cu forţa de muncă dar e convins că le va rezolva.

Directorul ADP Oradea a anunţat şi că îşi doreşte să construiască un bazin de înot în interiorul complexului, cu acoperiş retractabil, astfel încât să poată fi folosit în orice anotimp.

Alte știri