Bolojan vrea sa se implice in revitalizarea Aeroportului. Ce planuri are primarul

Primarul Ilie Bolojan a anuntat vineri intr-o conferinta de presa intentia PNL de intrare a municipiului Oradea in actionariatul Aeroportului. Primaria vrea sa subventioneze cu 500.000 euro companiile care vor veni sa opereze zboruri in Oradea.

Pentru a deveni sustenabil, aeroportul trebuie sa aiba 300.000 de pasageri pe an, spune primarul care crede ca  aceasta cifra ar putea fi atinsa in 10 ani.  „E obligatoriu ca si companiile low cost sa opereze pe Aeroportul din Oradea, altfel vom avea probleme serioase. Aeroportul trebuie sa e conecteze la zonele de dezvoltare din Europa: spre capitala, dar si spre cel putin trei-4 destinatii din nordul Italiei, Germania sau sudul Marii Britanii”, a mai spus  primarul.

Vezi VIDEO si  LIVETEXT  declaratiile lui Ilie Bolojan pe tema Aeroportului  Oradea.

11.25

Negocierile trebuie a fie confidentiale, altfel din dorinta de publicitate prosteasca, sa pierdem anumite negocieri

11.24

Cerem CJ sa continue negocierile cu firmele cu care s-au purtat si acum negocieri

11.24

Pe de alta parte este nevoie de subventii

11.24

Pana ajungem la 30 de mii de pasageri, PNL a luat decizia sa mandateze consilierii sa intram in actionariatul aeroportului.

11.23

La 40 – 50 de mii de pasageri nu suntem un aeroport sustenabil. S-au scadem taxele aeroportuare pentru a deveni cel mai ieftin aeroport, situatie in care veniturile ar scadea sau acordam subventii companiilor care vor veni la Oradea

11.22

Ar fi bine sa ne gandim cand facem anumite propuneri

11.22

Ideea unei cai de cale ferate de mare viteza intre Oradea si Debrecen ar afecta negativ Aeroportul din Oradea

11.20

Suntem intr-o competitie directa cu maghiarii in conditiile in care 40 la suta din clientii lor sunt din Romania, cei mai multi din Bihor

11.20

Exista indicatori de sustenabilitate care nu pot fi contestati. Primul este distanta fata de alte aeroporturi. Cu aeroportul din Debrecen ne suprapunem in zonele de colectare a pasagerilor.

11.18

E obligatoriu ca si companiile low cost sa opereze pe Aeroportul din Oradea, altfel vom avea probleme serioase. Aeroportul trebuie sa e conecteze la zonele de dezvoltare din Europa: spre capitala, dar si spre cel putin trei-4 destinatii din nordul Italiei, Germania sau sudul Marii Britanii

11.17

Aeroportul din Debrecen are 180 de mii de pasageri, in peste 20 de destinatii. Oradea are o singura companie, si o singura destinatie

11.16

Avem un eroport in buna regula, cu o pista pe care poate ateriza orice tip de avion

11.15

Prin modernarizari, Aeroportul poate prelua acum inclusiv zboruri externe.

11.15

Pana in 2008 nu s-a facut aproape nimic pentru Aeroportul din Oradea, ba mai mult, se planuia inchiderea aeroportului si transformarea zonei intr-un proiect imobiliar

11.14

Daca ducem o politica corecta putem ajunge in urmatorii 10 ani, la 300 de mii de pasageri, ceea ce l-ar face sustenabil

11.12

Pe Piata sunt 3, 4 categorii de aeroporturi. Cel mai mare e cel din Otopeni. Urmeaza apoi doua-trei aeroporturi importante : Timisoara, Cluj, care s-au dezvoltat in ultimii ani cu peste 1 milion de pasageri. Apoi vine a treia categorie de aeroporturi, Targu Mures, Iasi cu 200-300 de mii de pasageri. A patra categorie, cea care a stagnat, unde este si Oradea

11.11

Primaria Municipiului Oradea vrea sa intre actionariatul aeroportului si sa achite 500 de mii de euro anual pentru sustinerea aeroportului

11.10

Cea mai importanta problema este operarea Aeroportului. Cerem conducerii Consiliului JUdetean de a face toate demersurile ca de pe Aeroportul din Oradea sa se poata decola in cat mai multe directii

11.08

Liderul de grup din CJ va fi domnul Avrigeanu

11.08

In Consiliul Municipal , mandatul PNL este de a sustine proiectele iar la nivelul CJ, mandatul este acela de a fi in opozitie, ceea ce insemana ca vom vota impotriv a la materialele de pe ordinea de zi. In cazul proiectelor de interes public, in baza unor negocieri, vor putea vota pentru. In rest activitatea va fi de opozitie, in bloc.

11.06

Activitatea princiala trebuie sa se concentreze pe problemele pe care le au cetatenii judetului.

11.06

Ilie Bolojan: Consideram ca partea de campanie electorala s-a incheiat

COMPANIE DE TRANSPORT INTERNAȚIONAL MĂRFURI ȘI LOGISTICĂ din Parcul Industrial Borș
ANGAJEAZĂ ECONOMIST SENIOR
CONDIȚII
Absolvent studii superioare economice
Vechime minim 5 ani in domeniu, cuprinzând toate aspectele activității financiar-contabile
Cunoșterea temeinica a legislației financiar-contabile in vigoare
Cunoștințe de operare MS Office (Word, Excel);
CV se trimite la adresa angajări@inovativlogistic.ro, pentru programare interviu

Alte știri