Câștigătorii concursurilor profesionale ale serviciilor voluntare şi private pentru situaţii de urgenţă Bihor

În data de 11 iunie a.c., pe stadionul din localitatea Aleșd, Inspectoratul pentru Situaţii de Urgenţă „Crişana” a organizat faza judeţeană a concursurilor profesionale ale serviciilor voluntare şi private pentru situaţii de urgenţă, competiţie la startul căreia s-au aliniat nouă echipaje din judeţul Bihor:  SVSU Sâniob, SVSU Popești, SVSU Diosig, SVSU Șinteu, SPSU EBM PAPST Oradea Automotive&Drives, SPSU DIETSCON ASSET CRIȘANA, SPSU DEDEMAN Oradea, SPSU HOLCIM și  SPSU SELGROS CASH&CARRY Oradea.

Fiecare echipaj din cadrul celor patru servicii voluntare şi cinci servicii private pentru situaţii de urgenţă participante, a avut în componenţă zece membri (opt concurenţi şi două rezerve), coordonaţi de un antrenor (şeful serviciului).

În cadrul competiţiei, al cărei scop îl constituie dezvoltarea deprinderilor şi abilităţilor necesare acţiunilor de intervenţie în situaţii de urgenţă, echipele rivale şi-au disputat întâietatea pe parcursul a trei probe practice :”Ştafeta 4X100 metri”, „Pista cu obstacole 100 de metri” şi „Realizarea dispozitivului de intervenţie”. La finalul celor aproximativ șase ore de concurs, rezultatele obţinute de competitori s-au concretizat în următorul clasament:

” Servicii Voluntare pentru Situaţii de Urgenţă ” (SVSU):

Locul I SVSU Diosig

Locul II SVSU Sâniob  

Locul III SVSU Șinteu

” Servicii Private pentru Situaţii de Urgenţă „(SPSU):

Locul I SPSU DIETSCON ASSET CRIȘANA

Locul II SPSU HOLCIM

Locul III SPSU DEDEMAN Oradea

Echipele clasate pe primul loc în cadrul celor două categorii (SVSU Diosig şi SPSU DIETSCON ASSET CRIȘANA) vor participa la etapa interjudeţeană a  concursurilor profesionale ale serviciilor voluntare şi private pentru situaţii de urgenţă, ce se va desfăşura la Cluj.

COMPANIE DE TRANSPORT INTERNAȚIONAL MĂRFURI ȘI LOGISTICĂ din Parcul Industrial Borș
ANGAJEAZĂ ECONOMIST SENIOR
CONDIȚII
Absolvent studii superioare economice
Vechime minim 5 ani in domeniu, cuprinzând toate aspectele activității financiar-contabile
Cunoșterea temeinica a legislației financiar-contabile in vigoare
Cunoștințe de operare MS Office (Word, Excel);
CV se trimite la adresa angajări@inovativlogistic.ro, pentru programare interviu

Alte știri