Cătălin Drulă: Blocaj total pe cel mai greu tronson din Autostrada A3 Transilvania

În 2003 PSD Năstase-Mitrea a centrat primul contract de lucrări pe Autostrada Transilvania Brașov-Borș. Aproape 20 de ani mai târziu, PSD Ciolacu-Grindeanu sunt la preluare cu aceleași întârzieri, blocaje și scuze cu care ne-au obișnuit în tot acest timp, atrage atenția președintele interimar al USR PLUS, Cătălin Drulă.

Discutăm despre un sector de 40km între Zalău și limita județelor Sălaj/Bihor, ce include și tunelul Meseș de aproape 3km ce traversează Carpații Occidentali în apropiere de Zalău.

Proiectul evaluat la peste 4 miliarde de lei a fost licitat pe final de 2020, iar în 2021 s-au înscris în cursă nu mai puțin de 12 constructori.
Rămăsese pentru Grindeanu să califice primii 6 concurenți în etapa finală, să selecteze câștigătorul și să semneze contractul de lucrări. Zis și… nefăcut.
Au trecut peste 8 luni de guvernare militaro-socialistă și nu au fost în stare nici măcar să dea lista scurtă de 6 constructori calificați.

Cu PSD și PNL la butoane total, România pare condamnată să nu aibă infrastructura pe care o merită și o autostradă care să străbată România de la un capăt la altul.

Distribuie informația
Alte știri