Cum explică MOL România că o benzinărie parteneră din Beiuș a vândut carburant cu 11 lei litrul

foto: ilustrativ

MOL România susține că benzinăria parteneră MOL din Beiuș care a vândut carburant cu 11 lei litrul, miercuri, și a declanșat panică printre șoferi, are o politică comercială proprie în care compania ungară nu intervine.

„În România, MOL are două modele de operare, stațiile proprii și stațiile MOL Partener, în regim de franciză, care vând carburanți MOL (au statutul de competitori direcți pentru stațiile proprii) și au o politică comercială proprie, în care MOL nu intervine, conform normelor legale în vigoare. Așa se explică situația prețului practicat în stația MOL Partener din Beiuș și care, de altfel, nu a fost una singulară, mai multe stații aparținând și altor companii cu același profil, având o practică asemănătoare. Astfel, rețeaua MOL România nu are control asupra prețurilor practicate de stația din Beiuș sau de ceilalți parteneri-franciză”, arată compania, într-o declarație privind evenimentele recente din piață.

MOL mai transmite că se delimitează de orice practică anticoncurențială și de orice informații care ar putea genera panică în rândul populației.

Citește integral pe economedia.ro

Alte știri