Din luna august, plata contribuției de întreținere la creșă poate fi efectuată și on-line, la Oradea

Direcția de Asistență Socială Oradea aduce la cunoștința părinților a căror copii frecventează sau urmează să frecventeze creșele orădene, faptul că, începând cu luna august 2020, plata contribuției de întreținere la creșă  poate fi efectuată și on-line.

Dacă până în luna iulie, părinții achitau contribuția la sediul fiecărei creșe, în vederea asigurării măsurilor dispuse de legislația pe sănătate publică și pentru siguranța copiilor, am regândit tot sistemul de plată.

Astfel, începând cu luna august 2020, părinții au posibilitatea să aleagă între mai multe modalități de efectuare a plății după cum urmează:

  • La casieria din Centrul de Relații cu Publicul din cadrul Primăriei Municipiului Oradea, la ghișeele 5 – 7 sau 21 – 27;
  • Prin unitățile Direcției de Poștă, conform programului fiecărei unități;
  • Prin unitățile CEC Bank;
  • On-line prin secțiunea de Ghișeul Online de pe site-ul Primăriei Municipiului Oradea, respectiv www.oradea.ro

În atașamentul știrii puteți consulta pașii pe care trebuie să îi urmați pentru a efectua plata on-line sau aici.

” Acest demers derivă din grija pe care o purtăm față de copiii din creșele noastre, cel mai important lucru pentru noi fiind sănătatea și siguranța lor, iar pentru a evita pe cât posibil  contactul direct al părinților cu educatorii și coordonatoarele din creșe, care sunt alături de copiii dumneavoastră în fiecare zi, am hotărât ca plata contribuției pentru creșă să se desfășoare în condiții de siguranță”. Directorul executiv al DAS Oradea,  Arina Moș.

Data scadentă a plății contribuției părinților la creșă este data de 20 a fiecărei luni. Pentru informații suplimentare puteți contacta coordonatoarele creșelor la numerele de telefon de aici.

COMPANIE DE TRANSPORT INTERNAȚIONAL MĂRFURI ȘI LOGISTICĂ din Parcul Industrial Borș
ANGAJEAZĂ ECONOMIST SENIOR
CONDIȚII
Absolvent studii superioare economice
Vechime minim 5 ani in domeniu, cuprinzând toate aspectele activității financiar-contabile
Cunoșterea temeinica a legislației financiar-contabile in vigoare
Cunoștințe de operare MS Office (Word, Excel);
CV se trimite la adresa angajări@inovativlogistic.ro, pentru programare interviu

Alte știri