Direcția de Asistență Socială Oradea reia activitatea cu publicul ]ntr-un spa’iu complet renovat

Direcția de Asistență Socială Oradea aduce la cunoștința cetățenilor faptul că, începând cu data de 18 mai 2020 își adaptează suportul oferit comunității, revenind la programul de lucru cu publicul, cu respectarea măsurilor legale în vigoare, astfel:

Luni – Miercuri: 07.30 – 16.30

Joi: 07.30 – 18.30

Vineri: 07.30 – 16.00

Spațiul destinat activității cu publicul a fost renovat, igienizat și dotat cu mobilier nou, adaptat noii situații, cu panou de policarbonat, atât pentru protecția cetățenilor care apelează la serviciile instituției, cât și a angajaților. Realizarea mobilierului s-a născut din dorința creșterii calității serviciilor oferite cetățenilor și urmare a măsurilor pentru prevenirea și controlul răspândirii infecțiilor.

Având în vedere respectul pe care această instituție îl poartă pentru cei aflați în nevoie și pentru cei care apelează la serviciile noastre, organizarea activității de relații cu publicul a fost una dintre prioritățile noastre. Sarcina mea este și aceea de a avea grijă de oamenii cu care lucrez, colegii mei, dar în primul rând ne dorim ca toată lumea să se simtă în siguranță și confortabil atunci când ni se adresează. Bineînțeles că adresabilitatea on line din partea cetățenilor trebuie să fie primordială însă, având în vedere specificul activității noastre, nu toți concetățenii noștri au această posibilitate”, Arina Moș, directorul executiv al Direcției de Asistență Socială Oradea.

Pentru a evita aglomerarea și pentru a putea respecta măsurile impuse de starea de alertă, avem rugămintea să țineți cont de anumite precizări esențiale pentru prevenirea unor situații nedorite:

1. Să vă adresați instituției noastre pentru depunerea documentelor doar atunci când acest lucru nu se poate face prin e-mail, la adresa: daso@rdsor.ro

2. Să vă informați despre documentele pe care urmează să le depuneți de pe site-ul nostru http://www.daso-oradea.ro/, astfel încât să limităm timpul de ședere la relații cu publicul.

3. Accesul publicului în instituție va fi permis numai cu mască.

4. Se vor lua măsuri pentru limitarea numărului de persoane în încăperea destinată relațiilor cu publicul și se va asigura un aflux controlat al publicului în incinta acesteia.

5. Verificarea temperaturii la intrarea în incinta instituției de către personal medical.

6. Respectarea măsurilor de igienă afișate la intrarea în instituție.

Din respect pentru beneficiarii noștri și din dorința de a intra într-o normalitate, ne dorim ca întreaga organizare a Serviciului Relații cu Publicul și Evaluare Inițială să fie de bun augur, atât pentru cetățeni, cât și pentru personalul acestuia.

Distribuie informația
Alte știri