Expozanții se pot înscrie la Festivalul Medieval Oradea 2019

În 4-7 iulie, în Cetatea Oradea, Asociația pentru promovarea turismului din Oradea și regiune (Visit Oradea), cu sprijinul Primăriei Oradea, al Asociației Deus Vult și al Muzeului orașului Oradea, organizează o nouă ediție a Festivalului Medieval Oradea.

S-a dat startul perioadei de înscriere pentru închirierea amplasamentelor din cadrul evenimentului. Si asta pana la data de 28 iunie 2019, ora 12.00. Se caută producători de bucate tradiționale, dulciuri sau alte specialități, meșteri populari, artizani de suveniruri și articole handmade.

Pentru a depune o cerere de participare, doritorii trebuie să urmeze toți pașii din formularul de înscriere disponibil online, respectiv să completeze toate informațiile solicitate în câmpurile dedicate (informații despre companie, produsele comercializate, informații cu privire la persoana de contact etc.), să încarce documentele solicitate în formularul de înscriere și să furnizeze informații cu privire la tipul de amplasament vizat și puterea instalată necesară funcționării.

Sunt disponibile: 40 (patruzeci) de standuri din lemn pentru agenți economici din sectoarele alimentar și non-alimentar; 15 (cincisprezece) amplasamente construcție proprie tip food-truck; cinci locații pentru bar; trei locații pentru vin; două locații pentru cidru; două locații pentru cozonac secuiesc.

Prețul de ocupare a domeniului public pentru activitățile comerciale desfășurate în cadrul Festivalului Medieval Oradea 2019 este: 75 lei/căsuță/zi +TVA (producătorii și meșterii care dețin autorizații conform legii beneficiază de reducere de 30% din tarife); 40 lei/stand/zi +TVA (producătorii și meșterii care dețin autorizații conform legii beneficiază de reducere de 30% din tarife). Pasul de licitație este de 1 leu/pas. Prețul licitat va fi cel puțin egal cu prețul de pornire a licitației + primul pas. Plata prețului pentru teren se va face anticipat, la încheierea convenției de amplasare temporară.

Pentru comercianții din zona de alimentație publică și atracții / activități se va aplica taxarea pe baza de comision din vânzări după cum urmează:

Comision de 16% din totalul vânzărilor fără tva (vânzări propriu-zise și prestări de servicii) realizate de către colaborator în cadrul festivalului, comision la care se adaugă tva în cotă de 19%. Astfel, comisionul cuvenit organizatorului se va calcula după cum urmează: [ (z x 16%) + 19%] unde z = totalul vânzărilor, fără tva.

Pentru comercianții din zona de bar se va aplica taxarea pe baza de comision din vânzări după cum urmează: comision de 25% din totalul vânzărilor fără tva (vânzări propriu-zise și prestări de servicii) realizate de către colaborator în cadrul festivalului, comision la care se adaugă tva în cotă de 19%. Informații suplimentare despre festival se găsesc pe pagina de facebook a evenimentului.

Distribuie informația
Alte știri