Florin Birta: Până la final de iulie pasajul Magheru va fi gata

Una dintre cele mai complexe lucrări care se desfășoară în acest moment în Oradea este lucrarea „Soluție inovativă pentru a crea undă verde pentru tramvai Pod Dacia – B-dul Magheru”, lucrare care include realizarea Pasajului Magheru, dar și reorganizarea Podului Dacia la trei benzi de circulație și reabilitarea acestuia.

Scopul acestui proiect este acela de a fluidiza circulația în zonă, prin crearea celei de-a treia benzi, prin care se va facilita accesul spre Aleea Ștrandului, precum și dinspre Parcul Traian spre pod.

Pasajul B-dul Magheru se realizează pe sub B-dul Magheru, pe direcția străzilor Aleea Ștrandului și Parcul Traian. Rampa din Parcul Traian începe la limita dintre clădirile Poliției Județene și a Seminarului Greco-Catolic, cu 15 m înainte de intersecția cu str. Libertății. Rampa de pe Aleea Ștrandului începe cu 20 m înaintea accesului în parcarea Hotelului Forum Continental.

Pasajul subteran va avea două rampe de acces: cu lungimea de 102,27 m spre Parcul Traian și 88,35 m spre Aleea Ștrandului. Aceste rampe asigură tranziția de la suprafață la cota -4,33 m sub pasaj.

Lungimea pasajului care trece pe sub B-dul Magheru este de 34,04 m. Împreună cu rampele, lungimea totală a pasajului este de 224,65 m.

„Miercuri, 17 iunie, au fost montate ultimele 35, din cele 51 de grinzi ale pasajului Magheru. Până la începutul săptămânii viitoare va fi realizată suprabetonarea, asta însemnând că structura pasajului va fi gata. Până la sfarșitul lunii iulie, lucrările la pasaj și la pod vor fi finalizate în totalitate și se va relua inclusiv circulația tramvaielor”, spune viceprimarul Florin Birta.

Distribuie informația
Alte știri