Fundația Comunitară Oradea a lansat campania ”Vânătoarea de litere”. Comunicat

Fundația Comunitară Oradea și-a schimbat casa! Ne-am mutat într-un spațiu nou, primitor și deschis pentru toți oamenii implicați activ în comunitatea noastră, despre care vom dezvălui mai multe în 14 Octombrie, odată cu inaugurarea acestui spațiu.

Noul nostru spațiu este destinat comunității, astfel ieri am lansat ”Vânătoarea de litere”, o campanie de promovare a hub-ului Fundației Comunitare Oradea, în care invităm toți orădenii să se implice!

În ce constă această campanie? Am afișat în locații diferite din Oradea câte un afiș cu o literă din noul nume al hub-ului nostru și cu un indiciu despre locația unde se găsește următoarea literă din denumire.
Cei care doresc să se alăture campaniei noastre trebuie să ”vâneze” literele în locațiile din oraș, să le fotografieze și să le încarce pe pagina de Facebook a evenimentului ”Vânătoarea de litere” https://www.facebook.com/events/485659392017371/, iar mai apoi să ghicească noul nume al hub-ului nostru. Atunci când o persoană adaugă o fotografie, trebuie să eticheteze locația unde a găsit litera. Pentru fiecare fotografie încărcată, Vernicolor România va sprijini cu 1 leu programul Fondul Științescu Oradea.

Participanții la campanie, atunci când adaugă fotografia cu litera pe pagina evenimentului nu doar fac o faptă bună, susținând Fondul Științescu Oradea, dar intră și în cursa pentru cele 12 premii puse la bătaie:
– cinci cărți
– cinci invitații duble la Cinema Lotus
– o cină pentru două persoane la Steak Hub Ramada
– două pizza și două băuturi la pizzeria Vezuv din Lotus 2.

Odată cu finalizarea campaniei ”Vânătoarea de litere”, în data de 14 Octombrie, vom dezvălui numele hub-ului Fundației Comunitare Oradea și vom anunța câștigătorii premiilor.
Claudia Abrudan. director executiv Fundația Comunitară Oradea

Distribuie informația
Alte știri