Google și partenerii săi ajută firmele din Bihor să vândă în străinătate

Foto: start-up.ro

Firmele mici și mijlocii (IMM) din 23 de județe pot să se înscrie la o serie de cursuri și training-uri intensive gratuite, prin care vor beneficia inclusiv de acces la instrumente și resurse puse la dispoziție de gigantul IT Google, în cadrul proiectului Pașaport de Export, lansat în această perioadă.

Este vorba despre Timiș, Arad, Hunedoara, Caraș-Severin, Cluj, Bihor, Bistrița-Năsăud, Maramureș, Sălaj, Satu Mare, Bacău, Botoșani, Iași, Neamț, Vaslui, Suceava, Argeș, Călărași, Dâmbovița, Ialomița, Giurgiu, Prahova, Teleorman.

Proiectul beneficiază de o finanțare de 1 milion de euro, din fonduri europene, prin Programul Operațional Capital Uman (POCU)- Îmbunătățirea nivelului de cunoștințe/competențe/aptitudini pentru angajați (OS 3.12).

Principiul după vor fi selectate firmele și persoanele este în primul rând primul venit-primul servit, dar trebuie să îndeplinească și o serie de alte criterii:

– trebuie să fie IMM-uri

– să activeze în cel puțin unul dintre domeniile din Strategia națională de competitvitate (SNC):

    turism si eco-turism;

    textile si pielarie;

    lemn si mobila;

    industrii creative;

    industria auto si componente;

    tehnologia informatiei si comunicatii (IT&C);

    procesarea bauturilor si alimentelor;

    sanatate si produse farmaceutice;

    energie si management de mediu;

    bio-economie

– să dorească să implice angajați.

Alte știri