Primăria Municipiului Oradea și Asociația pentru promovarea turismului din Oradea și Regiune anunță organizarea licitației pentru alocarea mai multor spații pentru furnizarea serviciilor comerț, alimentație publică, baruri (ceai, apă, sucuri îmbuteliate, vin, vin fiert etc.) pentru evenimentul Târgul de Crăciun, ce se va desfășura în perioada 30 noiembrie – 31 decembrie 2017 în Piața Unirii.
Obiectul licitației îl constituie atribuirea de amplasamente pentru alimentație publică și căsuțe pentru activități comerciale specifice sezonului și baruri (în căsuțe de lemn) aparținând Municipiului Oradea pentru desfășurarea de activități economice în cadrul evenimentului Târgului de Crăciun Oradea. Astfel, se scot la licitație 4 + 2 locații de alimentație publică tip Street food, 1 locație pentru alimentație publică – standuri de preparare și vânzare mâncare, 4 locații de alimentație publică pentru baruri, 2 locații de alimentație publică pentru vânzare cozonac Secuiesc, respectiv 26 de căsuțe pentru activități comerciale specifice sezonului.
Ofertele pot fi depuse la sediul Primăriei Oradea, în sala ghișeelor sau prin curier, până la data de 15.11.2017, ora 10:00.
Preţul de pornire a licitaţiei pentru fiecare tip de activitate este stabilit conform Hotărârii Consiliului Local nr. 883/20.12.2016 privind taxele și impozitele locale pe anul 2017. Astfel, prețul de pornire este de 25 lei/mp/zi, pentru activitatea de alimentație publică în standuri proprii, și 75 lei + TVA /zi, pentru căsuță.
Pasul de licitaţie este de 1 leu/pas. Preţul licitat va fi cel puţin egal cu preţul de pornire a licitatiei + primul pas. Plata preţului pentru teren se va face anticipat, la încheierea Convenţiei de amplasare temporară. Plata se va face pentru întreaga perioadă de desfășurare a evenimentului Târgul de Crăciun Oradea.
Ofertanţii vor achita taxa de participare la licitaţie în valoare de 20 lei, sumă care nu se mai restituie. Termenul limită pentru depunerea ofertelor este de 15.11.2017, ora 10:00. Ofertele se vor depune la Serviciul Relaţii cu Publicul în Sala Ghişeelor (piramidă – ghişeele 1 – 4, 12 – 14). Şedinţa publică cu strigare se va organiza la Primăria Oradea, Piața Unirii nr. 1, în data de 17.11.2017, ora 12:00. Perioada pentru care se atribuie locurile de comerț stradal este de 32 zile, din 30 noiembrie – 31 decembrie.