Linie telefonică pentru sesizări privind analizele de testare COVID-19

InfoCons lansează linia de urgență 021-9615, număr cu tarif normal în rețeaua Telekom apelabil din toate rețelele, dedicat consumatorilor care au făcut analize de testare COVID-19 sau doresc să le facă.

Consumatorii pot cere consiliere, informare și pot depune o sesizare în acest domeniu din perspectiva protecției consumatorilor.

„Mișcarea de Protecția consumatorilor este alături de cei care întâmpină probleme cu o unitate medicală private sau de stat, atât din perspectiva respectării prevederilor contractuale, cât și a informării corecte și transparente a acestora. Ținând cont de faptul că se înregistreaza tot mai multe sesizări din partea consumatorilor cu privire la realizarea analizelor de testare COVID-19, procesarea rezultatelor, clauzele contractuale sau de consimțământ semnate de către consumatori în momentul recoltării, InfoCons trage un semnal de alarmă și sprijină toți consumatorii care întâmpină o problemă în acest domeniu”, transmite InfoCons.

Distribuie informația
Alte știri