Orădenii au arătat un interes crescut pentru electrocasnicele Miele. Reduceri, la 3 ani de la deschiderea showroom-ului din urbea de pe Crișul Repede

Miele, producător de echipamente electrocasnice premium, a aniversat, joi, 19 mai, trei ani de activitate în Oradea. Showroom-ul, al 5-lea din cele 8 din Romania, este amplasat pe Strada Independenței nr. 3 și se întinde pe o suprafață de 210 metri pătrați. Clienții sunt întâmpinați de atmosfera specifică Miele, aparatura fiind funcţională, astfel încât să se poată testa produsele în magazin.

Showroom-ul din Oradea s-a aliniat la trendul ascendent înregistrat de Miele la nivel național și a avut anual o creștere de peste 10%. Astfel, în 2021, vânzările au fost cu 12% mai mari decât în 2020, iar în primele luni ale acestui an, vânzările înregistrate de Miele Oradea au fost mai mari cu aproximativ 10% față de 2021.

„Prin strategia noastră de extindere ne propunem să venim mai aproape de consumatorii noștri, ceea ce am făcut și atunci când am deschis showroomul Miele din Oradea. De trei ani, punem la dispoziția clienților din oraș, dar și din regiune, toată gama noastră de produse, alături de servicii premium. Orădenii ne-au arătat că au un interes crescut pentru electrocasnicele premium și ne bucurăm că tot mai mulți aleg să ne viziteze în showroom”, a spus Dragoș Grigore, director de vânzări Miele România.

În cei trei ani de activitate ai showroom-ului Miele din Oradea, consumatorii locali au ales să investească în confortul propriei locuințe. Astfel, cele mai căutate electrocasnice au fost cele pentru curățenie, dar care au adus și un plus de confort, cum sunt mașinile de spălat rufe, uscătoarele și aspiratoarele. În același top se află și echipamentele pentru bucătărie, precum espressoarele de cafea, care au înregistrat creșteri ale vânzărilor. Tendința observată în 2021 la nivel național prin care oamenii au ales să facă renovări acasă a fost păstrată și în Oradea, iar consumatorii au arătat un interes crescut pentru produsele încorporabile. 

„Calitatea perfectă nu este suficientă dacă nu ne bazăm pe o fiabilitate pe termen lung. De aceea, combinăm inovația constantă cu măiestria expertă cu devotamentul meticulos pentru detalii care ne asigură că noi construim mașini făcute să dureze”, mai spune Dragoș Grigore.

În showroom-ul din Oradea, clienții au putut descoperi întreaga gamă de aparatură electrocasnică și accesorii Miele, de la detergenți pentru mașini de spălat rufe și vase, aspiratoare clasice și de tip robot, cuptoare, plite, hote, espressoare, inclusiv cafeaua marcă proprie.

Pentru a marca aniversarea celor trei ani de activitate în Oradea, în perioada 19 – 20 mai, Miele oferă tuturor clienților reduceri de 10% la întreaga gamă de electrocasnice din showroom. Produsele consumabile, cum ar fi detergenții pentru mașinile de spălat, beneficiază de o reducere de 15%, în același interval.

Compania Miele, fondată în 1899, are opt filiale de producție în Germania și câte o filială în fiecare dintre țările următoare: Austria, Cehia, China și România. Cifra de afaceri a companiei în anul 2020 a crescut la aproximativ 4,5 miliarde de euro, cu 70,5% vânzări în afara Germaniei. Miele este reprezentată prin filiale proprii și de importatori în aproape 100 de țări. Compania Miele se află în proprietatea celei de-a patra generație a familiei fondatoare, are o forță de muncă de aproximativ 20.900 de persoane, cu 11.050 de angajaţi în Germania. Sediul companiei se află în Gütersloh/Westphalia, Germania.

Advertorial

Distribuie informația
Alte știri