Orădenii din cadrul asociațiilor de proprietari îşi vor putea verifica şi plăti online factura de întreţinere

În cursul acestei săptămâni municipalitatea a semnat un acord-cadru în valoare totală de 352.800 lei, fără TVA, pentru achiziționarea licenței de utilizare pentru o platformă informatică destinată administrării asociațiilor de proprietari. Implementarea noului soft va ajuta atât la gestionarea cheltuielilor asociațiilor de proprietari, cât și la consultarea tuturor datelor de către utilizatori și realizarea plății online a facturilor. Durata acordului-cadru este de 4 ani.

Prin acest program, locatarii de la blocuri vor putea să-și plătească întreținerea și online. Totodată, informațiile despre situația plăților către asociație vor putea fi verificate de către proprietarii din cadrul asociației cu un simplu click.

Implementarea acestui software se va face treptat, în această primă etapă fiind pus la dispoziția unui număr de 50 de asociații de proprietari, urmând ca și restul asociațiilor să primească licență de utilizare a acestuia. Prețul unei licențe pentru o asociație de proprietari este de 98 lei/an, fără TVA, însă aceasta va fi pusă la dispoziția asociațiilor de proprietari, în mod gratuit, pe o perioadă de 4 ani.

Distribuie informația și pentru prietenii tăi:
Alte știri