Peste 300 de bilete de tratament au fost repartizate Casei Județene de Pensii Bihor

Casa Județeană de Pensii (CJP) Bihor a trimis joi, 13 august, un comunicat de presă, prin care anunță că i-au fost repartizate 303 bilete de tratament, aferente seriei 13, începând cu data de 27 august 2020, pentru staţiunile: Sovata, Băile Herculane, Călimănești, Buziaș, Covasna, Eforie Nord, Băile Felix, Geoagiu, Băile 1 Mai, Moneasa, Neptun, Ocna Șugatag, Olănești, Saturn, Slănic Prahova, Băile Tinca, Turda, Băile Tușnad, Vatra Dornei și Căciulata.

Totodată, reprezentanții CJP Bihor aduc la cunoștința celor interesați că Societatea de Tratament Balnear și Recuperare a Capacității de Muncă TBRCM SA, aflată în proprietatea Casei Naționale de Pensii Publice, asigură servicii de tratament balnear, cazare și masă pentru beneficiarii de bilete de tratament și pune la dispoziția tuturor celor interesați 3.154 locuri de cazare/serie, în cele 13 complexe balneare deținute, după cum urmează: Amara – 488 locuri de cazare, Bala – 206, Bizușa – 74, Buziaș – 200,  Covasna – 302, Geoagiu – 252, Lacu Sărat – 164, Moneasa – 204, Nicolina – 150, Olănești – 258, Pucioasa – 230, Sărata Monteoru – 166,  Băile 1 Mai – 460.

De menționat că bilete de tratament alocate pentru seria 13, la societatea menționată mai sus, se găsesc în următoarele stațiuni: Băile 1 Mai – Hotel Ceres – 68 bilete, Buziaș – Hotel Silvana – 2 bilete, Covasna – Hotel Dacia – 2 bilete, Geoagiu  – Hotel Ceres – 2 bilete și Moneasa – Hotel Codru Moma – 8 bilete.

Pentru seria 12, mai sunt disponibile 37 de bilete la Băile 1 Mai, Hotel Ceres și 2 la Covasna, Hotel Dacia.

„Biletele de tratament se eliberează conform criteriilor de acordare a biletelor de tratament balnear aprobate prin Ordinul nr. 347/05.02.2020 al președintelui Casei Naționale de Pensii Publice, în baza cererii depuse”, mai transmit reprezentanții Case Județene de Pensii Bihor.

Biletele se pot ridica de la sediul instituţiei, zilnic, conform programului de lucru, până în data de 20 august 2020, după cum urmează: de luni până joi, între orele 8.00-16.00, iar vineri, între orele 8.00-13.00.

Redistribuirea biletelor de tratament neridicate până în 20 august 2020 va avea loc începând cu data de 21 august 2020, ora 8.00.

Beneficiarii de bilete de tratament trebuie să știe că au obligația de a se adresa unității balneare fie telefonic sau prin email, în vederea obținerii unei programări pentru efectuarea procedurilor.

„Având în vedere că Societatea de Tratament Balnear și Recuperare a Capacității de Muncă a reluat activitatea începând cu data de 24 iunie 2020, reiterăm informațiile conform cărora au fost întreprinse acțiuni de prevenire a contaminării cu noul coronavirus pentru perioada în care se desfășoară activități specifice, cu scopul de a proteja clienții și personalul care activează în bazele de tratament balnear. De asemenea, aducem la cunoștința tuturor beneficiarilor că în toate unitățile hoteliere au fost implementate măsurile necesare pentru ca facilitățile oferite să fie complet operaționale; circuitele funcționale din bazele de tratament au fost create pentru a oferi asiguraților servicii în condiții de maximă siguranță. Aceste măsuri duc la creșterea numărului de zile de intrare a clienților cu până la 5-8 zile”, mai transmit reprezentanții CJP Bihor.

Potrivit acestora, persoanele încadrate în grad de handicap grav, respectiv pensionarii de invaliditate gradul I pot beneficia de bilet de tratament balnear doar dacă sunt însoţite. Prin excepţie, aceste categorii de persoane pot beneficia de bilete de tratament fără a fi însoțiți, în baza declaraţiei pe proprie răspundere din care să reiasă că se pot descurca singuri (fără însoţitor).

Biletele de tratament se eliberează personal titularului sau unei alte persoane desemnate prin procură autentificată la notarul public din care să rezulte că mandatarul este împuternicit să îl ridice.

COMPANIE DE TRANSPORT INTERNAȚIONAL MĂRFURI ȘI LOGISTICĂ din Parcul Industrial Borș
ANGAJEAZĂ ECONOMIST SENIOR
CONDIȚII
Absolvent studii superioare economice
Vechime minim 5 ani in domeniu, cuprinzând toate aspectele activității financiar-contabile
Cunoșterea temeinica a legislației financiar-contabile in vigoare
Cunoștințe de operare MS Office (Word, Excel);
CV se trimite la adresa angajări@inovativlogistic.ro, pentru programare interviu

Alte știri