Compania Națională Poșta Română lansează un ghișeu poștal digital, o soluție automatizată în regim self-service de trimitere și primire colete, trimiteri recomandate sau plăți de taxe, facturi și rate.
Ghișeul poștal digital este fabricat în România și reprezintă o soluție unică pe piața serviciilor poștale din țara noastră, prin complexitatea prestațiilor oferite, 100% automatizate, transmite Poșta Română.
„Terminalul de servicii poștale reprezintă, în acest moment, o soluție unică de procesare, în regim self-service, pentru operațiuni complete de prezentare și distribuire de colete și corespondență poștală, cu sau fără ramburs, trimiteri de recomandate, trimiteri cu confirmare de primire, precum și plăți de taxe, facturi de utilități, rate bancare, etc. Soluția automatizată propusă de Poșta Română vine în premieră, pentru piața de coletărie, cu o variantă de cântărire și validare volumetrică a coletelor pentru modulul de preluare de corespondență poștală și, de asemenea, cu imprimantă pentru etichetele autocolante AWB, imprimantă pentru chitanțe, reciclator de bancnote, modul de plată cu card bancar, precum și cu ecran tactil pentru o interacțiune intuitivă cu utilizatorul”, arată comunocatul instituției.
Ghișeul poștal digital în regim self-service 24/7 va fi funcțional 24 de ore din 24.